slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 18:48:05 följande:
jamen Alex.... det syns ju ungefär lika tydligt som mina var på ruvardag 8 ..alltså...ÄL +10 typ.....BIM-4
Du BORDE vara gravid..om INTE så MÅSTE du ringa vårdcentralen och kolla upp va fan som pågår i din kropp egentligen...LOVA det så jag slipper komma o bitchslappa dig
Hahahaha XD fan vad du är goo asså
du skojar inte ???AHHH :) fann jag vill verkligen att det ska vara nått nu. har fått isf spök på alla mina tester!!! men nu är jag trött på alla spök. nu får det fan vara nått asså!!!
vad kan vårdcentralen göra? när ska jag ringa isf?
grejen är det att jag känner mig väl igentligen inte gravid. mer än det värker stundvis under byxlinnen under naveln och att det känns som mensen ska komma garanterat vilken sekund som helst emellanåt. springer på toa o kollar men inte ens en färgad flytning.
är bara trött o mega hungrig hela tiden. sambon tjatar på mig att jag äter mer än han o han fattar inte att jag konstant kan vara hungrig.
gråtmild och väldigt trött oxå. jätte trött asså men inga ömma bröst eller illamående.
slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:24:04 följande:
typ JA
Tycker att vi bestämmer att det är slut på spökstrecken nu och fram för fler gravida.... jag börjar ju nästan känna mig ensam som gravid i tråden