• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ni som nyss har beställt TL. får ni oxå alltid rosa sträck som syns mot lampan? ska visa hurmitt ser ut!!

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-15 18:02:06 följande:
    Var dem lika svaga som mina?
    Haha ja, jag vill veta NU! ska ta ett till ikväll, då det verkar som om kvällsurin för mig är starkare.

Jag ser att det är något mer där, ungefär som på mina test! Speciellt på bild nr2. Jag tror faktiskt mina är positiva, även fast jag knappt får med dem på bild, så syns dem ganska bra här även fast dem är svaga. Hoppas dina med är riktiga +, för något är där och jag såg på dina förra bilder med..så antingen är vi gravida eller så har jag fått 9 spökstreck, haha!

Hahaha :) jag hoppas för oss båda. jag blir bara såååå arg om jag har fått spöksträck ige samtidigt som jag oroar mig för NÄR ska de bli starkare?
    jag ska oxå ta ett till ikväll. uppdaterar då :)
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-15 18:09:07 följande:
    Haha jag med, spökstreck på 9 test, njaaa..jag tror dock att jag ser en pytteliten skillnad på dagens tester jämfört med iförrgår, men ja..jag undrar med när de ska bli starkare isåfall!

den översta och understa är det 1 dygn emellan :) tror oxå det ahr blivit nått starkare men va fan. när ska det bli riktigt synbara sträck ist för gissningar???
    nä då får vi plussa eftersom våra är så lika.  
  • alexander2011
    Meloi skrev 2012-06-15 18:45:09 följande:
    Bewe och Alexander2011: Kan säga att mitt första antydan till plus var som era. Jag förstår om ni är mer eller mindre desperata att få veta, men det kommer inte visa någon skillnad mellan morgon och kväll taget samma dag!! Skulle tro att det ev stegrar lite om ni väntar 2-3 dagar till nästa test, men helst mer. Skulle återigen rekommendera att ta ett digitalt för att vara helt hundra, om det kan ni säkert ta om ett några dagar, så står det hur långt gången man är också, allt mellan gravid 0-3 veckor (från befruktning).

Tålamod tjejer, tålamod!

Tips - håll testerna mot ett oanvänt test och lys med lampa för att kontrollera om det finns spökstreck på ett oanvänt test. Är det HELT blankt och det använda inte är det, ja då är det positivt :)    

Tack för tipset, ska kolla på det :)

OK jag LOVAR härdanefter tills måndag :) borde bli isf något starkare kanske.
    Nja sist jag plusade så fick jag inte gravid på cb på bim+4 o nu vet jag inte alls vilken när jag hade äl. 
    hade mens sist den 5:e maj men min är väldigt oregelbunden  
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 18:48:05 följande:
    jamen Alex.... det syns ju ungefär lika tydligt som mina var på ruvardag 8 ..alltså...ÄL +10 typ.....BIM-4

Du BORDE vara gravid..om INTE så MÅSTE du ringa vårdcentralen och kolla upp va fan som pågår i din kropp egentligen...LOVA det så jag slipper komma o bitchslappa dig
    Hahahaha XD fan vad du är goo asså Solig

du skojar inte ???AHHH :) fann jag vill verkligen att det ska vara nått nu. har fått isf spök på alla mina tester!!! men nu är jag trött på alla spök. nu får det fan vara nått asså!!!

vad kan vårdcentralen göra? när ska jag ringa isf?   

grejen är det att jag känner mig väl igentligen inte gravid. mer än det värker stundvis under byxlinnen under naveln och att det känns som mensen ska komma garanterat vilken sekund som helst emellanåt. springer på toa o kollar men inte ens en färgad flytning.
    är bara trött o mega hungrig hela tiden. sambon tjatar på mig att jag äter mer än han o han fattar inte att jag konstant kan vara hungrig.
    gråtmild och väldigt trött oxå. jätte trött asså men inga ömma bröst eller illamående.
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:24:04 följande:
    typ JA

Tycker att vi bestämmer att det är slut på spökstrecken nu och fram för fler gravida.... jag börjar ju nästan känna mig ensam som gravid i tråden
    Hjärta

• alexander2011

kan kanske ana en kontur, sorry meloi hahaha hade redan hunnit ta detta innan ;) MEN nu inga fler tester förens måndag annars får ni slå mig på fingrarna hahahaha
  • alexander2011
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:26:56 följande:
    Okej.. Ja, det bästa är väl på ett sätt att vänta några dagar för att se om det blivit någon stegring. Men man vill ju veta NU, helst igår..
    Jag har flera tester kvar och jag räknar med att de kommer gå åt de närmsta dagarna...
    eller hur :)

så starka som bilden ovan fick jag inte ens när jag plusade på bim+12 med grabben. så starkt fick jag kanske på bim+14 
  • alexander2011
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:39:20 följande:

Ja för dig verkar det gå segt! Hoppas verkligen du ser stegring! Har förstått att ni försökt ett tag?

Det kommer jag göra! Gärna du med! Lycka till!

ja vi är inne på 8:e försöket så det börjar bli lite drygt nu :( men men. jag hoppas att det är nått för annars vore det konstigt att det skulle visas så på testerna som dethar gjort nu :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester