• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

un poco skrev 2012-07-11 10:25:41 följande:
    Billiga-Testers, tack för tumhållningen.

minns faktiskt inte hur de är. har köp det nån gång bara vet jag. men hoppas hoppas. ska du testa mer sen idag?
  • alexander2011

Julia: jag ser på dina tl mega svagt, hoppas det blir starkare om några dagar annars skulle jag ta det som spök tyvärr.
    sen försökte jag trixa med ditt cb i olika färg nyanser men jag skule ändå inte lita på det men det syns.
    ge inte upp än. du är bara på äl+10

• alexander2011

Juliiaa24: trixade även dina Tl men det är även svårt o avgöra färgen, avvakta du så hoppas vi på att det blir starkare

• alexander2011

Måste fråga er. hur länge kan man ha positivt äl test???

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-07-12 06:43:47 följande:
    Alex: jag kunde ha positiva äl-test flera dagar med stickor men dubbelkolla mer cb ägglossningstickor. Den månaden de visade glad gubbe i två dagar tog det sig. Inte säker att jag haft ägglossning så ofta annars.

ok, asså mitt såg väldigt starkt ut inatt men det var negativt ändå så äl har vait igår :)
  • alexander2011

Knasen: eftersom vi har haft äl samtidigt. så undrar jag, har du fortfarande ont av äl? jag har fortfarande ont men inte lika mycket. känns som mensvärk. hur länge brukar du ha så isf??

• alexander2011

inkmamma: klart jag kan men asså dinabilder är jätte suddiga så det är skit svårt o se nått :( men jag försökte så gott jag kunde. ska du testa snart igen? lägg in en bild till då så testar jag o redigiera igen
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-07-12 09:11:06 följande:
    Idag blev strecket på äl testet nästan starkare än kontrollstrecket.jag är superfertil idag!!!!!

GRATTIS :) passa på nu!!!
    Trixxy skrev 2012-07-12 09:23:31 följande:
    Jag har haft äl flytningar sen i måndags och de rinner som 17 sen igår...har nog inte haft såhär mycket flytningar innan.
    Skickade ett sms till min gubbe att jag är superfertil idag och att han nog får vattna min nektar idag igen
    XD hahahaha
    LisaW111 skrev 2012-07-12 09:13:10 följande:

Hej! =)  tänkte visa de testerna från igår eftermiddag jag snackade om ovan. Om ni vill kan ni även se inlägg #56931 där det finns bild från ett test från kvällen innan samt ett från igårmorse. Vad tror ni? Visst ser det rätt hoppfullt ut??

Ser jättefint ut, absolut hoppfullt!!!
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-12 09:28:30 följande:
    Åh, precis bokat mys till mig och min man som har bröllopsdag på lördag. Mormor tar lillsnäckan och vi ska få kurbad med skumpa och på spa. Sen middag ute och morgonen efter frukost buffé. Bara han och jag!!!!
    ÅHHH vad mysigt, sånt är verkligen guld värt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester