• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:49:10 följande:
    Va coolt att det funkar! Hoppas att simmarna hittade rätt denna gång så du får ett fint plus på fredag! Får se om jag oxå bidrar med ett test då.

Visst är det :) blev glatt överaskad :) är ju inne på 9:e försöket nu o jag är ändå optemistisk med tanke på blödningen. känner om vanliga månader, småstick i brösten,hugg i underlivet, drar i ljumsken o svag mensvärk men jag ahr känt så många gånger innan utan att det är nått :( men jag slutar aldrig hoppas ändå, det går upp o ner med hoppet.
    ibland känns det meningslöst att man nästan har lust att ge upp för det känns lönlöst :( medans ena stunden att yesss det kanske är nått iaf :)

tycker absolut du ska testa på fredag   
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:54:36 följande:
    kanske gör det... men jag kan ju ändå inte glädjas fören jag sett ett hjärta på VUL... har varit med om för mycket skit detta år för att kunna bli glad av ett plus...

Vad jobbigt, förstår det :( men ge inte upp!!! hoppet är det sista som lämnar en :)
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-18 10:06:58 följande:

Ja, ja har använt äl-test. Men inte fått starkt utslag ännu. I maj fick ja positivt utslag på äl-testet så tycker de e konstigt att de inte blir starkare!!

Ja det är lite kontsigt, du kanske har 'längre cykel denna månaden :S
  • alexander2011

Lizz89: ser heller inget på ditt från idag o nu när ditt gårdagens har torkat så ser det mer grått ut :(
  • alexander2011

Zira: tyckte mig se nått svagt o det syns bättre redigierat så jag hoppas :)
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-18 10:55:08 följande:
    konstigt att de kan bli så på 1 dag. borde inte strecket har blivit starkare idag

nja, inte säkert. testa imorgon igen, syns det inte då så skulle jag inte litat på testet som syntes på igår :S lycka till
  • alexander2011
    MissM skrev 2012-07-18 10:27:49 följande:
    hejhej! Vet att man inte ska avläsa test efter tiden som står, men jag har tagit två likadana test, bara det att på ena testet så är det "positivt" strecket helt borta och på det andra är det ett svagt +, Jag har vet inte vilket test jag tog i förrgår och vilket jag tog igår, för dem åkte ner i min byrå. Någon som kan hjälpa mig om det verkligen skulle kunna vara ett +? Har molande värk i magen, började lite lätt igår och blev mer idag, hade ägglossning för 8 dagar sedan och även innan och efter har jag och min kille "sexat" Beräknad mens nu om 6 dagar, tacksam för svar!! :)

Ser ingeting på dina tester o det  som du säger kan vara ett sträck ser bara ut att vara ljupa skåror i teststickan men det syns inget med färg
  • alexander2011

jag har flytningar nu efter äl. är på äl+8 idag, brukar inte det vara "torrperioden" då?

• alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-07-18 12:46:23 följande:
    Det är väldigt olika Alex. Jag hade alltid flytningar innan mens, däremot blev de mer vita (och rikligare) de ggr jag var gravid.
    När ska du testa nästa gng? :)

Knasten har du testat idag?

ja det är väldigt olika, dessa är vita och lite rinnigt. jag kommer inte testa mig förens äl+10 tidigast dvs fredag ananrs blir det på måndag äl+13 får då borde fredagsbeställningen kommit hoppas jag. ska beställa från bastpatest.se denna gången
  • alexander2011

Royalgala: ja du jag vet inte avd det berodde på :S konstigt det där igentligen :S tog du gravtest efter äl?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester