• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-07-18 13:08:52 följande:
    Ingen? Knasten, du är väl en hejare på att trixa? ;)

jag kan :) vilken bild vill du ha hjälp med?
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-18 13:25:33 följande:
    Åhh alex :) jag la upp den vid sex imorse så antar att den ligger några sidor bak :) kan tyvärr inte maila den eftersom kag inte har den kvar på mobilen

jättesvårt att få en bra bild men försökte. visst syns nått

• alexander2011

äl+9 idag Solig åhh kan dagarna inte gå fortare. känns dock som om det inte skulle vara nått denna månaden heller men man kan ju alltid hoppas :)

• alexander2011
    Angeliic skrev 2012-07-19 12:10:13 följande:
    Hej tjejer - denna gång har även jag testat!  

Vill så gärna låna er ögon!

Dagens test - tagna bara för en liten stund sedan. BIM-4 idag.

Första bilden oredigerad

Samma bild fast redigerad.

Vad tror ni? Har försökt snart i 6 månader och fått missfall 2 gånger så jag hoppas sååå på ett plus och att den lille stannar kvar! (testet är föresten från billigatester.se)

jag tror absolut att det är nått. ser ju på den trixade men även otrixade. ta ett test sen ikväll så hoppas jag att det blir starkare :) lycka till
  • alexander2011

Jag beställde från bastpatest idag :) men de kommer inte förens på måndag :( äl+9 idag. kanskeee köper ett test imorgon

• alexander2011

ska läsa igenom tråden imorgon jag lovar!!

Tog faktiskt ett preg test idag på äl+11, negativt :( hoppas testerna visar nått på måndag iaf
    slänger in bild imorgon  

• alexander2011
    Helenemedh:
      jag tycker heller inte att du ska dricka alls. dina tester visar ju nått men de kan vara så att du har för låg hcg för att den digitala ska visa gravid :( har fått så första gången jag var gravid på bim+4 pluade inte förens bim+12 svagt!!! ändå när de kollade upp när befruktningen var så stämde det med mina beräkningar!
    Jag h oppas du plusar snart men snälla du, testa ett annat märke för TL är verkligen SKITTESTER. köp på bastpatest.se ist. de kostar lika mycket

Knasen: Har du testat nått mer?

LisaW111: åhh vad tråkigt men det är som du säger. hellre tidigt än sent :S bara på´t igen o hoppas att det går bättre nästa gång :)   

• alexander2011
    Gummsan skrev 2012-07-22 09:37:35 följande:
    Alexander: Hur länge har ni försökt nu? Känns som jag följt dig i en evighet.

hahaha, detta är försök 9 men känns oxå som en evighet :(
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-22 10:07:40 följande:
    Mens idag... :(

nej :( jag som hoppades så på dig denna månaden. på´t igen!!! hoppas ni lyckas nästa gång
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester