• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • RainbowFamilyDreams
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-26 18:39:54 följande:
    Tycker det ser positivt ut! Blått och brett streck! 
    Tack! Jag hoppas verkligen... det är mitt första försök Skäms
  • Anonym (C)

Vad tror ni om detta? 

Jag själv har svårt att se på bilden, men i verkligheten ser jag ett svaaaaagt blått streck.. 🤷🏼?♀️ CB ultratidigt, förväntad mens idag ( har bara haft en mens efter förlossningen så den är absolut inte regelbunden ännu ) 

normal bild och justerad styrka

• drömmenomfamiljelivet

Hej hej! 

jag hoppar in här! Är det bara jag eller ser ni också något på detta test? Hade peak på mina ägglossningstest i fleeera dagar så kan vara allt ifrån 8-13 dpo😍

• Anonym (Dront)

Tror jag är på äl+11. Min mens är oregelbunden. brukar ha spottings innan mens, har inga spottings alls nu, bara en hel del slemmiga flytningar. Hade väldigt ont i högra ?äggstocken? ca 4-5 dagar efter ÄL.
    Detta är CB early, strecket kom efter några få minuter. Är kvar ännu, synligt med ögat men såååå in i bängen svagt. Testat med CB earls digitalt, det blev ?Ej gravid?.
    Vad tror familjelivs testelit? Spökis/skugg eller preggo?

• Anonym (K Anonym)
    Anonym (Dront) skrev 2024-12-05 19:12:54 följande:

Tror jag är på äl+11. Min mens är oregelbunden. brukar ha spottings innan mens, har inga spottings alls nu, bara en hel del slemmiga flytningar. Hade väldigt ont i högra ?äggstocken? ca 4-5 dagar efter ÄL.
    Detta är CB early, strecket kom efter några få minuter. Är kvar ännu, synligt med ögat men såååå in i bängen svagt. Testat med CB earls digitalt, det blev ?Ej gravid?.

Spökstreck tyvärr, jättevanligt på dessa test. När dessa är positiva är de breda och blå, tydliga. Jag har själv fått som ditt utan att ha varit gravid tyvärr :( Jag skulle lita på det digitala, men testa om 2 dagar igen 💞
  • Anonym (K Anonym)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-02 14:50:42 följande:

Hej hej! 

jag hoppar in här! Är det bara jag eller ser ni också något på detta test? Hade peak på mina ägglossningstest i fleeera dagar så kan vara allt ifrån 8-13 dpo😍

Jag ser! Har det ökat? 
  • Anonym (Dront)
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-12-05 23:18:58 följande:
    Spökstreck tyvärr, jättevanligt på dessa test. När dessa är positiva är de breda och blå, tydliga. Jag har själv fått som ditt utan att ha varit gravid tyvärr :( Jag skulle lita på det digitala, men testa om 2 dagar igen 💞
    Tack för svar. Jag misstänker det också, känner mig bara så jäkla gravid. Fick ett ännu konstigare test idag. Zzz
  • Momof4soon
    Anonym (Dront) skrev 2024-12-05 19:12:54 följande:

Säkrast är att några dagar till
  • Anonym (Dront)

Nämen vad är detta liksom? Fick ett superljust streck, samma som igår (inom tiden), svårt att avgöra färg. Tog sedan ett möte, kollade testet efter, då såg det ut såhär. 

Morgonurin äl+12. Nån som fått såhär som faktiskt varit gravid? (jag vet att man inte ska läsa av efter tiden gått ut, men nu gjorde jag det). om inte, är det kört för mig med negativt tidigt test på ÄL+12? 

• Anonym1050

Då blir det min tur att lägga upp, har bim 10/12 och fick idag upp detta på ett tento testa super tidigt test som har 10iul/ml känslighet men sen under dagen så tog jag ett clear blue super tidigt som möter samma som var negativ så vet ej hur jag ska tolka detta. infogar bild 😬

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester