• Momof4soon

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kanske inbillar mig själv
  • Momof4soon

@syskonförsök

jag tog ett digitalt och fick 1-2 veckor. Är på äl+10

• Momof4soon
    rubie skrev 2023-07-06 21:58:05 följande:
    Nej, har inget hemma. Denna månaden är första månaden på 8 månader som jag varit absolut säker på att jag inte är gravid. Inte känt någonting innan idag. Men får kanske köpa ett imorgon. Ska tillägga att jag haft extrema hugg/stick i livmodern och vänster äggstock idag. Inte alls som min vanliga mensvärk som brukar komma och gå ett par dagar innan mensen? 
    Så var det för mig när jag var gravid. Hade också endast älstickor hemma. Samma symtom plus lös i magen. dagen efter tog jag ett digitalt som visade 1-2 veckor raskana 
  • Momof4soon
    Anonym (Dront) skrev 2024-12-05 19:12:54 följande:

Tror jag är på äl+11. Min mens är oregelbunden. brukar ha spottings innan mens, har inga spottings alls nu, bara en hel del slemmiga flytningar. Hade väldigt ont i högra ?äggstocken? ca 4-5 dagar efter ÄL.
    Detta är CB early, strecket kom efter några få minuter. Är kvar ännu, synligt med ögat men såååå in i bängen svagt. Testat med CB earls digitalt, det blev ?Ej gravid?.
    Vad tror familjelivs testelit? Spökis/skugg eller preggo?

Säkrast är att några dagar till
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester