• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • uddan99
    Ser ni också ett streck? Tydligare i verkligheten men så rädd att jag bara inbillar mig 😭 ÄL + 9, babyplans testa tidigt

• Anonym (LB)

vi har gjort ivf återföring, idag ruvardag 10. Vi tog ett testa tidigt CB test imorse. vad tror ni? Svagt positivt eller spökstreck? 
  • drömmenomfamiljelivet

Tog mitt sista test jag har hemma, BIM-2. Vet inte om det är något eller om det är kontrollinjen som lyser igenom. Har i princip gett upp denna månad, så frustrerade att det aldrig går vägen för mig!! :((
  • drömmenomfamiljelivet
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-09 07:16:33 följande:

Tog mitt sista test jag har hemma, BIM-2. Vet inte om det är något eller om det är kontrollinjen som lyser igenom. Har i princip gett upp denna månad, så frustrerade att det aldrig går vägen för mig!! :((
    Såg nu att bilden blev suddig som vanligt på FL, lägger in den på nytt där jag zoomat in lite🙈😅
  • Anonym (K Anonym)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-09 07:16:33 följande:
    Tyvärr negativt..Men testa på bim igen, kan vara något 
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym1050 skrev 2024-12-06 19:44:28 följande:

Då blir det min tur att lägga upp, har bim 10/12 och fick idag upp detta på ett tento testa super tidigt test som har 10iul/ml känslighet men sen under dagen så tog jag ett clear blue super tidigt som möter samma som var negativ så vet ej hur jag ska tolka detta. infogar bild 😬

Positivt!!
  • Anonym (Nosen)

Hej! fick detta första igår o andra idag. Är de fel på dem? 😝

• Anonym (.)
    Anonym (Nosen) skrev 2024-12-09 20:00:18 följande:

Hej! fick detta första igår o andra idag. Är de fel på dem? 😝

Ta ett test av annat märke och/eller digitalt. Tyvärr ser det ut som klassiska cb linjer som tyvärr inte betyder plus. Visar alla andra test negativt skulle jag skicka ett mail med pengarna tillbaka. Tycker cb tester är under all kritik, dyra är dem dessutom, förstår inte varför det inte finns mer att välja på i affärerna. 
    Hoppas dock att jag har fel och det är ett plus 🤞

• Anonym (Nosen)
    Anonym (.) skrev 2024-12-09 20:10:55 följande:

Ta ett test av annat märke och/eller digitalt. Tyvärr ser det ut som klassiska cb linjer som tyvärr inte betyder plus. Visar alla andra test negativt skulle jag skicka ett mail med pengarna tillbaka. Tycker cb tester är under all kritik, dyra är dem dessutom, förstår inte varför det inte finns mer att välja på i affärerna. 
    Hoppas dock att jag har fel och det är ett plus 🤞

Tack snälla för ditt svar! 🥰 jaa ett halvt smalt streck är ju inte alls i närheten av hur dem på paketet ska se ut.  o enligt dem är de ingenting där så är de negativt så detta får mig jätte förvirrad.. falskt hopp typ 🥺🙈 

Tack! hoppas de är något endå! Ska köpa annat märke o se 🥰🙏🏻
  • Anonym (LM)

Äl +9/10. Försökt i två år och detta var vår sista cykel att försöka på innan paus till sommaren. Är så rädd att det ska vara ett spökstreck. Är rfsu testa tidigt kända för att ge spökstreck?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester