Inlägg från: Anonym (Dront) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dront)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tror jag är på äl+11. Min mens är oregelbunden. brukar ha spottings innan mens, har inga spottings alls nu, bara en hel del slemmiga flytningar. Hade väldigt ont i högra ?äggstocken? ca 4-5 dagar efter ÄL.
    Detta är CB early, strecket kom efter några få minuter. Är kvar ännu, synligt med ögat men såååå in i bängen svagt. Testat med CB earls digitalt, det blev ?Ej gravid?.
    Vad tror familjelivs testelit? Spökis/skugg eller preggo?

• Anonym (Dront)
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-12-05 23:18:58 följande:
    Spökstreck tyvärr, jättevanligt på dessa test. När dessa är positiva är de breda och blå, tydliga. Jag har själv fått som ditt utan att ha varit gravid tyvärr :( Jag skulle lita på det digitala, men testa om 2 dagar igen 💞
    Tack för svar. Jag misstänker det också, känner mig bara så jäkla gravid. Fick ett ännu konstigare test idag. Zzz
  • Anonym (Dront)

Nämen vad är detta liksom? Fick ett superljust streck, samma som igår (inom tiden), svårt att avgöra färg. Tog sedan ett möte, kollade testet efter, då såg det ut såhär. 

Morgonurin äl+12. Nån som fått såhär som faktiskt varit gravid? (jag vet att man inte ska läsa av efter tiden gått ut, men nu gjorde jag det). om inte, är det kört för mig med negativt tidigt test på ÄL+12? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester