• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • emliki
    Anonym (Hoppful syskon) skrev 2024-10-29 07:10:23 följande:
    Ser ni något här? :) 

haft en väldigt lång och konstig cykel så vet inte när BIM är. Natural cycles gissar nu på ca 10dagar efter äl men jag tror 12.
    Ser klart o tydligt! Grattis!
  • emliki
    PcosKärring skrev 2024-10-29 13:20:56 följande:
    Jag ser också 🥰🥰🥰😍😍😍
    Åh 😍 Plussade på digitalt idag! Sååå kul! 
  • PcosKärring

Tror mitt var ett spökstreck 🤔 testade en gång till men då var det inte en tillstymmelse till streck på testlinjen. 
    Men tog iofs de första med morgonurin med spökstrecket och senare på dagen med de negativa testet. 
    Så mensen kommer väl snart. 🥺

• Anonym (Fröken)

Vad tror ni om detta? Tidigt än men tycker mig se nåt 👀

• PcosKärring

Grattis 🥰

Anonym (Fröken) skrev 2024-10-29 19:50:48 följande:

• Anonym (Fröken)
    PcosKärring skrev 2024-10-29 20:19:48 följande:

Grattis 🥰

🥰 Jag hoppas verkligen det blir starkare imorgon eller nästa dag. Tittat 1000 gånger på bilderna jag tagit och jag ser ju strecket även om det är svagt men absolut synligt. Syns bättre än här på familjeliv, är som att bilden blir sämre? 

• emliki
    PcosKärring skrev 2024-10-29 18:01:21 följande:

GRATTIS EMLIKI 😍😍😍😍

Tack fina du! ❤️
    PcosKärring skrev 2024-10-29 18:03:48 följande:

Tror mitt var ett spökstreck 🤔 testade en gång till men då var det inte en tillstymmelse till streck på testlinjen. 
    Men tog iofs de första med morgonurin med spökstrecket och senare på dagen med de negativa testet. 
    Så mensen kommer väl snart. 🥺

Åh förstår din känsla! Dock, när jag fick mitt första svaga streck så testade jag igen lite senare under dagen o fick negativa tester. Två morgnar efter plussade jag tydligt, så håller tummarna för dig nu! Det är inte över förrän mensen kommer 🥰
  • emliki

Jag ser! 😍😍😍
  • Anonym (A)

Helt klart att man ser något, men råder dig ändå till att testa igen om några dagar. Så har mina test också visat men inte varit gravid. :)
  • Anonym (K Anonym)

Ser ni något? Tycker mig ana en svag skugga ☺️

• Anonym (Lineeyes)
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 08:02:33 följande:

Ser ni något? Tycker mig ana en svag skugga ☺️

Svårt att avgöra om det är en färgad skugga eller om det bara är den vita linjen där färgen skall samlas som skapar en illusion för ögat. Testa igen imorgonbitti!
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-10-31 10:58:34 följande:
    Svårt att avgöra om det är en färgad skugga eller om det bara är den vita linjen där färgen skall samlas som skapar en illusion för ögat. Testa igen imorgonbitti!
    Ja men precis, är så svagt. Men något ser jag haha! Ska fortsätta testa 😄
  • Anonym (För svagt streck?)

Ser ett väldigt ljust streck på båda men borde inte det vara mycket starkare på BIM -1? Har gjort IVF (FET) så har koll på ägglossningen. Är nojig och orolig för MF eller X.
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (För svagt streck?) skrev 2024-10-31 12:03:38 följande:
    Ser ett väldigt ljust streck på båda men borde inte det vara mycket starkare på BIM -1? Har gjort IVF (FET) så har koll på ägglossningen. Är nojig och orolig för MF eller X.
    Det behöver det inte vara! Jag plussade svaagt på 14-15 dagar efter äl sist. Alla plussar inte innan bim heller ☺️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester