• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Osäker)

Vad tror ni om detta? Det är super super svagt. Tog ett i lördags o det var tokblankt. Hade missfall för ca en månad sen o ja jag har fått blanka tester efter missfallFlört Så jag vet inte alls när bim är.. Fick ett starkt hugg i livmodern för 8 dagar sen, funderar på om det kan ha varit ett ägg som släppt?! 

• Anonym (Lineeyes)

Hej hopp! Nu är jag tillbaks! Vad sägs om detta test?
    Tog 2 samtidigt, ett från rfsu och detta från gravidkollen. Har läst mycket negativt om gravidkollens test nu i efterhand. Har någon här erfarenhet av dessa? 

Är på äl+8 idag, bekräftad äl med tempning och ägglossning.

• Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Osäker) skrev 2024-10-15 08:31:30 följande:

Vad tror ni om detta? Det är super super svagt. Tog ett i lördags o det var tokblankt. Hade missfall för ca en månad sen o ja jag har fått blanka tester efter missfallFlört Så jag vet inte alls när bim är.. Fick ett starkt hugg i livmodern för 8 dagar sen, funderar på om det kan ha varit ett ägg som släppt?! 

Jag ser absolut ett streck där strecket ska vara! Är det starkare idag?
  • Anonym (.)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-10-16 18:48:04 följande:

Hej hopp! Nu är jag tillbaks! Vad sägs om detta test?
    Tog 2 samtidigt, ett från rfsu och detta från gravidkollen. Har läst mycket negativt om gravidkollens test nu i efterhand. Har någon här erfarenhet av dessa? 

Är på äl+8 idag, bekräftad äl med tempning och ägglossning.

Ser inget, men hopp kvar när det fortfarande är så tidigt 🤞
  • Angiesmamma

Ja jag vet att CB är skit och känt för att ge spök. hade äl 6/9 och ska väl vara på runt äl+10 idag. tog detta test imorse, och fick en väldigt svagt antydan till streck. kan man verkligen plussa så här tidigt? Bim är 21 nu på måndag. 
  • Angiesmamma
    Anonym (Osäker) skrev 2024-10-15 08:31:30 följande:

Jag tycker det ser ut som ett svagt positivt! 😀
  • Anonym (.)
    Angiesmamma skrev 2024-10-17 20:15:10 följande:

Ja jag vet att CB är skit och känt för att ge spök. hade äl 6/9 och ska väl vara på runt äl+10 idag. tog detta test imorse, och fick en väldigt svagt antydan till streck. kan man verkligen plussa så här tidigt? Bim är 21 nu på måndag. 
    Ser inget på bilden, men tvivlar inte på att det syns något irl. Använder själv alla märken utom just cb för att jag inte litar på dem. Men fick synliga plus på fyra olika märken äl +10. Blir det starkare över dagar är det säkert början till ett plus 🤞
  • Nanathalie

Hej!

Vad tror ni? Äl+10. Tycker mig se något men vet inte. Allt är så svagt vill ha en vanlig hederlig linje! Vad tror ni?

• Nanathalie
    Nanathalie skrev 2024-10-18 11:17:31 följande:

Hej!

Vad tror ni? Äl+10. Tycker mig se något men vet inte. Allt är så svagt vill ha en vanlig hederlig linje! Vad tror ni?

Här är en till..
  • Anonym (Anoca)
    Nanathalie skrev 2024-10-18 11:17:31 följande:

Hej!

Ser tyvärr negativt ut 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester