• Angiesmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är detta positivt? är 4 dagar kvar tills min mens är beräknad. Testat med clearblue testa tidigt och rfsu samtidigt. Tycker det är väldigt svagt på clearblue 

• Angiesmamma
    Anonym (Mamma till tre) skrev 2024-04-29 19:44:41 följande:
    Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test

jag tycker det ser positivt ut! så såg mitt första test ut. jag var gravid ☺️

• Angiesmamma
    Saga9300 skrev 2024-04-27 12:23:18 följande:

Är detta spöksträck eller svagt positivt, vad tror ni? 

Ser ut som svagt positivt. ta ett nytt om några dagar. ☺️
  • Angiesmamma

Spökstreck eller svagt positivt? bim 22 september. om 7 dagar. Testade för två dagar sedan och fick samma. svag antydan till streck. Har fått starkare innan vid denna tidpunkt vilket får mig att tveka.
  • Angiesmamma

Ja jag vet att CB är skit och känt för att ge spök. hade äl 6/9 och ska väl vara på runt äl+10 idag. tog detta test imorse, och fick en väldigt svagt antydan till streck. kan man verkligen plussa så här tidigt? Bim är 21 nu på måndag. 
  • Angiesmamma
    Anonym (Osäker) skrev 2024-10-15 08:31:30 följande:

Vad tror ni om detta? Det är super super svagt. Tog ett i lördags o det var tokblankt. Hade missfall för ca en månad sen o ja jag har fått blanka tester efter missfallFlört Så jag vet inte alls när bim är.. Fick ett starkt hugg i livmodern för 8 dagar sen, funderar på om det kan ha varit ett ägg som släppt?! 

Jag tycker det ser ut som ett svagt positivt! 😀
  • Angiesmamma

Fick väääldigt svagt antydan till plus iförrgår på 10dpo 
    tagit både igår och idag men ser ingen skillnad? Tycker inte testen blivit något starkare. Kanske en aning.. 

först blev de svagt positivt samma som igår och iförrigår ingen skillnad förutom att efter 10 minuter efter att testet togs synts de ett ännu starkare streck. Vad kan det betyda? 😟
    ( har testat med rfsu testa tidigt och fick svagt positivt på den med, och starkare efter utgången tid ca 10 min)

såg nu att bilden hamna på snedden av någon konstig anledning. Första testet är från idag och understa igår. Bim om ca 2 dagar. 12 dagar dpo idag. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester