Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag är så otålig, testar ju för tidigt och vet inte om detta är helt blankt eller om det kanske finns en antydan till plus 😆 vad ser ni?
Jag är så otålig, testar ju för tidigt och vet inte om detta är helt blankt eller om det kanske finns en antydan till plus 😆 vad ser ni?
Vore ju märkligt om ett sånt starkt streck kan vara spök. Borde vara positiv. Kanske att du har så pass lågt hcg ändå att bara ett testa tidigt test kan ge utslag?
RFSU är väl kända för att ge supersvaga streck som jag förstått det.
BIM om några dagar och tog ett test med kvällsurin. Tolkar det förstås som negativt men tycker mig ana något och hoppas det blir starkare imorrn eller så. Vill bara kolla om någon annan ser något eller om det bara är jag som inbillar mig 😆
Jag tycker mig kunna ana något här!!
Tror det är ett spökstreck, testade imorse igen och då såg testet negativt ut, möjligtvis lika svagt som det jag tog igårkväll. Ställer in mig på mens om nån dag, bara att kämpa vidare och hoppas på nästa cykel 😊
Hej,
Ser någon något här?
Är desperat efter typ 15+ dagar efter bim och ingen mens. Testar varje dag utan uppenbart plus. Ska testa med testa tidigt från och med tisdag. Men jag tycker mig se något? Eller inbillar jag mig? Greppar kanske halmstrån.. tack för att ni kikar!
Såhär ser mitt ut?
Ser ni något streck här? Bilden tagen inom 10 minuter
Jag ser 😄
Vad tror ni om detta? Tidigt än men tycker mig se nåt 👀
Grattis 🥰
🥰 Jag hoppas verkligen det blir starkare imorgon eller nästa dag. Tittat 1000 gånger på bilderna jag tagit och jag ser ju strecket även om det är svagt men absolut synligt. Syns bättre än här på familjeliv, är som att bilden blir sämre?