• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pluttesnuttan: jag är inte osams med ngn. Men när någon tolkar mina inlägg helt jävla galet så jag måste jag ifrågasätta vad jag gjort för fel.

• viochdu

Så blir det i ett forum och speciellt detta. Jag har varit med sen starten av denna sida. Folk har olika åsikter och så har det alltid varit

• viochdu

Adnils: har svarat i vår andra tråd.

Ha Sex helt enkelt. Förstår egentligen inte det krångliga?

Ha sex idag och i morgon absolut. Jag hade haft sex idag och 72 timmar framåt.

• viochdu

Caroline: ser inget. Och det brukar vara svårt att redigera en bild som är svartvit.

• viochdu

Knasten och Camill: det är inge spökstreck på bäst på test. Bara att på vissa av testen ser man remsan där strecket ska bli rosa. Man ser det i vissa vinklar. Och det är INTE spökstreck i mina ögon.

Det är bra för då ser man exakt vart strecket ska bli rosa

• viochdu

3 barnsmamm: jag ser streck på testet iaf. Sen när det är så svagt så ja då är det svårt att avgöra om det är rosa eller inte.

Sen finna det ju många möjligheter . ÄL tidigare? Så därav streck. Men Om sedan slutade i MF?

• viochdu

Och förlåt mig men en cykel på 36 dgr så kan man fullt möjligt plussa på bim-10.

Bim har ju inte ett skit med att plussa och göra. Har hon en lååång lutealfas så går det ju.

Hon kanske har äl dag 14 som en cykel på 28 dgr. Ja sen är det ju bara räkna.

Säger inte att HON har det så. Men det ör absoluuuut inte omjöligt att plussa bim-10.

Beror heeelt på hur lång cykel man har och hur lång eller kort lutealfas

• viochdu

Mållan: Där har du jätte fel...

Hur kommer sig då att man kan ha en kort eller lång lutealfas. Normal räknas som 10-16 dgr.

Jag har en lutealfas på 12 dgr. Alltså 12 dgr innan mens. Och INTE 14.

14 dgr räknas standard!

Finns folk som har 19 dgr lutealfas.

• viochdu

Okej nu läste jag fel. Ber om ursäkt.

Men hon är ju inte heller säker på sin äl eftersom hon inte tog ÄL test eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester