• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2013-01-14 12:02:24 följande:
    Jag och många andra har fått massa spök på testlagret så jag litar inte ett dugg på de. När testet har torkat blir det tom brett och rosa. Otroligt störigt. Jag hoppas ditt är äkta dock.
    billiga tester.se är bra. Har aldrig fått spök på dem..
    - Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

Jaha då va ÄL över här och den långa väntan till BIM är kommen.

Att tiden inte bara kan spriiinga iväg.

Önskar det vore vår! Så man kan sysselsätta sig med en massa i trädgården eller iaf vara ute och glad.

Vintern gör mig deprimerad.

MÅtte de ta sig denna månaden.

Annars påbörjar vi försök åtta nästa cykel..  Blääää

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

Mammelie: ta den kortaste cykeln och den längsta cykeln du haft. Hur många dgr blir det?

• viochdu

Mammelie: första gången skulle jag använda tre om dagen. Det går åt rätt många första cykeln. Jag skulle testa vid tio en gång vid tre kanske och sen en gång på kvällen vid åtta kanske.

• viochdu

Mammelie: men har du inte möjlighet att testa så kan du ju test morgon när du vaknar och sen kanske när du kommet hem från (jobbet ) och ett innan du går och lägger dig.. Så gjorde jag då jag inte ville testa på jobbet

• viochdu

MissM: tror många här kan skriva upp på att TL ger sånna streck. Hoppas givetvis att jag har fel . Har använt TL.s tet i smmanlagt ett år. Så har några stycken inlägg i denna tråden med såna streck.

Du ser ju att du har streck långt till höger även det är ju färgrester.

Klart att jag kan ha fel. Men jag hade inte tagit det som pos.

• viochdu

Aaa653: men vet du när du hade ÄL så spelar ju BIM ingenroll.. Utan hur många dgr efter ÄL ?

• viochdu

Då är du ju på äl+14 och även då på bim enligt en standard cykel. Och då även då 98% plussar. Är du gravid borde hcgt kommit upp i såna nivåer så det borde synas på ett test. Du har ju ngt svagt på dit. Kan ju vara ngt som fäst och sen tyvärr lossnat igen. Därav svagt.

Vad är det för test du använder?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester