• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Aaa635: ta ett annat märke. Är du gravid kommer du få utslag om ön starkare det är jag säker på. Ditt test idag är mkt starkare än de du la upp igår.

Jag testade suuuuper svagt äl+8 och sedan en timme efter med digitalt och fick gravid. TEEEEESTA!

• viochdu

Aaa653: fast så "starkt" har jag aldrig sett ett test bli för att det får ligga för länge.. Det har ju fasnat HCG på remsan där det ska fastna. Annars ser man ju bara ett streck av remsan som blivit en annan färg än övriga remsan när det torkat. Absolut inte rosa.

Ta ett test nu!

• viochdu

Camilla: jag tror inte dom är kända för spök. Har precis själv beställt hem såna.

Det vore märkligt om det där vore spök. Spök är ju mer en skugga. Tycker ditt verkligen ser ut som ett rosa streck!

• viochdu

Camilla : att få en nidis samma dag som plus vore lite märkligt eftersom nidis kommer när ägget fäster och först då börjar producera HCG. Vore konstigt om ditt ägg fäste igår och du redan är uppe i så höga hormoner så det syns på ett test. Kan ju vara en vanlig "mellanblödning" kanske kommit åt tappen eller ngt

• viochdu

Aaa653: vissa streck som är spök kan se rosa ut när de torkat. Men absoluuuut iiiiiinte så som ditt.

• viochdu

Camilla: testa igen och se om strecket kommer igen gör det se så tror jag du kan ta digitalt!

• viochdu

Aaa653: dom nya digitala är tydligen känsligare än de nya cb plus. Så köp ett digitalt... Är du gravid så ska du få utslag nu.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester