Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gummsan: detsamma till er all!
Gummsan: detsamma till er all!
ÄL+5. Kan tiden gå fortare. Eller gärna stanna upp lite på Julafton fr att sen skena iväg iaf till ÄL+10
Hur går det för slemtorsk och mini. Har det blivit några bebisar. ??
Stuvadvitkål: brukar du köra med ÄL test så du vet på ett ungefär när du brukar ha ÄL. Jag hade oxå mens förra veckan och har ÄL när som helst. Så det är ju fullt möjligt. Du kanske har lång lutealfas.
Vilken dag är du på.. ??
Banantelefon: men guuuuud så roligt! Grattis... Klart du kan ta digialt. Absolut
Fru Hall: hur går det för dig? Är knappt här inne längre så har missat lite.
FruHall: men gud va säger du! Grattis. Va härligt....
Ulrocaz: nidblödning kanske? Men ser inget på teste. Men är det en nidblödning så kan du ju testa om nån dag igen och få plus :)
Mysmia: alltså ÄL testen visar inte när du är fertil på det viset. ÄL testen visar bara utslag på LH hormonet som behövs för att släppa ägget. Och vissa har bara utslag i fyra timmar. Efter de första testet kan du lika med sluta testa. Och ha sex samma dag som pos äl test och 48 timmar frammåt samt en extra dag efter dom timmana eftersom ägget lever upp till 24 timmar. Vad äl testen säger EFTER första positiva är inte ett smack! Så från och med pos ÄL test är 72 timmar framåt med sex att rekomendera.
Alltså tycker jag du ska ha sex idag OCH i morgon. Då har ni verkligen gjort va ni kunnat.
Smurffan: Grattis. Underbar känsla när man ser dom där orden på dom digitala.
Aaa635: tycker mig se ngt där ja...