• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Aaa653: du kommer bara bli mer hyper ju mer du väntar. Bättre att få det "överstökat" än att gå och våndas som du gör nu...

• viochdu

Camilla: som jag skrev tidigare i tråden. Äl+8 plussade jag vagt svagt svagt. Höll mi knappt en timme och fick gravid på det digitala. Just saying. Och får du fort. streck ÄVEN att du kissat massa kan du ju vara ännu mer säker :)

• viochdu

Sappe: dåligt. Passerat ÄL nu. Vet inte riktigt vilken dag jag är på. Allt från äl+5-2. Skippade äl testen denna månad och givetvis ingen äl värk denna månad. Men fick igår ont i bröstvårtorna som jag brukar få EFTER äl. Så äl har iaf skett ... :?

• viochdu

Mammelie: försök sju med två tidiga mf dom två första försöken. Men du hade läkartid beställd va?

• viochdu

Mammelie: Du borde ju ha ÄL om du fått två ofostriga! Behöver ju inte vara ngt fel. Kanske mannens spermier? Villa absolut inte jaga upp dig men efter ett år förstår jag man börjar spekulera

• viochdu

Jag har oxå besvär med BV. Men blir trött på att jag bara får dalacin utskrivet så ringde och skällde på dem.. Så nu har jag fått en dunderkur med metrondiazol. Så nu jäääääklar om jag inte får plus denna gång så blir det att börja med den direkt efter mens.

Jag är på dag 17 i cykeln. Kan ha haft äl allt från dag 12-15 då den brukar variera. Så lååångt kvar till BIM.

• viochdu

Caroline: bara pinka. Är du vid bim eller passerat BIM behöver du inte hålla dig 4 timmar eller tänka på hur mkt du dricker!

• viochdu

Flagyl och metrondiazol är samma sak. BE om det. Alla sjukhus tar tyvärr inte BV på allvar och tror inte det ska minska chanserna för grav. Jag hade BV de månaderna jag fick MF och sen dess haft det ! Får inte bort skiten.. Det brukar vara BV som gör att man inte kan bli gravid och försökt så länge om man haft problem med BV alltså. Dalzin är skit och hjälper bara för stunden!

• viochdu

ja det luktar Hemskt!!! Kan känna det genom byxorna! Kallas även slidkatarr. MEN men kan oxå ha BV utan att det luktar. Så vissa kvinnor bli behandlade för BV trots att dom inte luktar fisk för att vid barnlöshet utesluta allt!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester