• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MF kan väl hänt tidigare bara att kroppen inte stött ut det helt men att det kommer ut nu som gammalt blod därav brunt?!

• viochdu

Mammelie: det finns en sida som heter healthexpress. därigenom kan man göra en "gratis" konsultation och sen få metrondiazol utskrivet. Det kostar dock 549:- spänn. Men i mina ögon OM läkarna är lika koko som mina så är det värt det. Annars får man betala för läkarbesök samt receptet och det lär ju ändå gå på en sisodär 400:-

• viochdu

Aaa: bara testa!!! Spelar ingenroll om det är svagt. Ett gavtest börjar ge utslag på 25 hcg och det gör även det digitala.

Vi kan inte säga om du är gravid eller inte. Ta nu ett annat test!!

• viochdu

Aaa: får jag fråga igen vad det är för test?? Är det tesa tidigit test?? Om det är så är det inte å konstigt det är svagt då de innehåller mindre färgämnen..

• viochdu

Aaa: ja det är testa tidigt test och de innehållet mindre färgämnen därav så svaga...

Du kan ta digitalt nu.. Jag lovar.

TESTA! Kommer inte spela ngn roll om du tar ikväll eller i morgob på morgonen. Du kommer få samma resultat.

• viochdu

Det handlar inte om att de testen är dåliga. Dom innehåller bara Mindre färgämnen! Därför du haft så svaga i så många dagar.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester