• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Du testade många dgr helt blankt?

• viochdu

Elmiina: du har verkligen gett mig hopp idag. Men i mina ögon är det bara fuktstreck men tycker det är konstigt att det ska bli på tre st test som jag tagit idag (jag vet galen) men va ju tvungen att kolla om det blev fuktstreck på dom oxå. Ha ha ;)

• viochdu

Detta är nog den sämsta bilden. Men finns nog ngn som kan se på detta skit kortet.

Ett fuktstreck borde ju inte bli så brett??  syns mer i verkligheten som sagt...  För femtio elfte ggn så är min kamera sönder. Är som en dimmig hinna över linsen samt att jag inte kan använda focuseringen..

Är det ngn som ser att det är brett ??
    - Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

och på denna bilden ser det ut som det är två steck men det är det inte..

Äh ignorera denna skit bilden. Syns ju fan inget här. Men på mobilen syns det lite bättre. Kanske är för att jag vet vart strecket är..

Detta se ju bara neg ut.. Ha ha..

• viochdu
    gosis skrev 2013-01-18 21:23:46 följande:
    grattis till alla som plussat och kämpa vidare till er som fortffarande kämpar för era plus.
    Jag har börjat räkna ner till start för våran del. :)
    Alltså, tills vi ska börja med vår "baby making"  :)
    Än så länge är det ett bra tag kvar, men nu när man börjat jobba på ett nytt jobb, så går veckorna ganska så fort känns det som.
    Uppdaterar när BIM är.
    Men som sagt, vi ska börja i feb, så är en stund kvar.
    Känns lite jobbigt och bara låta sin ÄL som är på G nu denna månad att bara få passera utan att förska bli gravid. Men, men mannen vill vänta så, då få det bli så. Man är ju två om att vilja ha barn ;)
    Ja, ja..nog om det. Följer er andra hela tiden.

3 barns mamman, tråkigt med neg idag, men tror att ni kommer få er nr 4 snart. Kanske är bäst och ta en liten paus just nu för att foccusera lite på annat ett tag, och rätt vad det är så finns plusset där. Lycka till !!!
    Vad gör en månad hit eller dit egentligen? Övertala han. Det är ju ändå snart feb. Och att hoppa över en ÄL är inte så roligt nej. Eftersom det bara är ca 24 timmar i månaden man kan bli gravid :)

Men hoppas ert plus kommer fort då..
  • viochdu

Musk: det är inte rosa, eller man kan inte se det iaf. Men det har ingen betydelse för mig just nu.

• viochdu

Musk: det där lät ju jätte knasigt som jag skrev här över. Tydligen några som plussat med bäst på test och det har hellre inte varit rosa först.. Köart jag VILL det ska vara rosa?

• viochdu

Flikkan: det råder delade meningar om det där. Därifrån jag kommer säger BM har så mkt sex ni bara vill. Desto nyare spermier desto starkare. Kanske inte 2-3 ggn om dagen. Men varje dag har vi kört vid äl tider!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester