Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TessLiihten skrev 2012-05-18 16:04:10 följande:
    Haha jag kan glädja er med att jag har köpt test nu. CB Plus eller vad det heter :P 
    Nu ska jag bara vänta på att bli lite mer kissnödig och sedan så ska jag testa. SKa försöka att inte dricka något.
    Kommer inte ihåg senast jag kissade, men det var väl 2 timmar sen kanske, 2½ som max... Så lite till får ni hålla er till tåls :P

Detta testat kan man testa med upp till 4 dagar tidigare. Och jag är ju på gränsen där :P 
    härligt bruden... nu hoppas vi på att CB samarbetar nu då och inte kommer dragandes med massa mysko spökisar.....
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-19 14:27:49 följande:

Ja detta är ju en tråd för oss som har knepiga svaga test för analys, så här kommer två Trixa o gissa med mig. De är ganska dåliga men kanske någon kan fixa skärpan mer? Det gråa strecket har jag ritat dit där plastkanten slutar...
    kan du ta ett bättre foto.. på liiite längre avstånd så det inte är så suddigt???
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-19 14:48:04 följande:
    Det blir så suddigt med mobilen..men men jag gör ett nytt på måndag så kollar vi då..
    om du tar på längre avstånd...så kan jag förstora bilden sen så syns det tydligare. för jag tycker mig ana något på sista bilden..........men jag ska se om jag kan få till skärpan ändå
  • slemtorsk i din bralla

hoppaspåfler...

jag trixade lite och nååååågot finns ju där men det är väldigt svagt och luddigt och ingen tydlig färg.. jag skulle säga spök eller testat för tidigt..

• slemtorsk i din bralla
    Es Mamma skrev 2012-05-19 15:00:32 följande:
    Frågar här inne också..
    Jag har from idag fått sjukt ont i nedre delen av ryggen samt att det strålar i blygdbenet emellanåt. Jag har aldrig haft foglossning förut men det känns onekligen som det :/
    Min syster hade det och hon fick det väldigt tidigt i graviditeten så det verkar ju möjligt. Jag hoppas dock att det inte är det! Erfarenheter?
    jag hade sjuuukt ont i slutet av ryggen från bim-3 (testade ju svagt positivt bim-4 ) och det ökade fram tills typ mitten av denna veckan (är i sjunde veckan nu) .Det där med blygdbenet känner jag igen också ..det får jag dock bara när jag ligger på sidan för länge utan min "mellan-knäna-kudde" (sover alltid med en kudde mellan knäna så det är inget nytt för graviditeten men däremt detta tryck från blygdbenet är nytt ... och det kände jag av redan på ruvardag 6-7 vilket blir..hmmm bim- 5 ungefär...

Så visst kan du få det tidigt i graven men det behöver inte betyda foglossningar- det kan vara ligamenten som drar ut sig..
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-19 15:03:03 följande:
    På Måndag vet vi nog bättre om det är pos eller neg.. det var ju så skumt igår på vul..
    ja det verkade ju lite underligt onekligen.. bara att vänta och se helt enkelt men hur kul är det?? och hur LÄTT är det...
  • slemtorsk i din bralla
    Bianca10 skrev 2012-05-19 15:40:40 följande:

Hej Tjejer! efter 12 försök och en pergokur , är detta positivt?? är helt stissig här hemma Tyst vågar inte tro det är sant. bim -3 tror jag
    jupp serru..det är positivt och ganska tydligt.. Vet att många haft problem med testlagrets tester senaste tiden men jag vågar mig nog på ett GRATTIS iaf
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester