Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-05-17 20:46:06 följande:
    Hade du inte varit på VUL?
    jo men det var för tidigt för att se något då...herregud det var ju i femte veckan bara..
  • slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-05-17 21:56:51 följande:
    Slemtorsk : aha. Trodde du visste. Vad såg de i v 5?

Ingenting egentligen...finns ju inget att se än...uppklarningar var det enda...och det är ju vad man ser då...fast det var ju lite roligt att hon så uppklarningar...i pluralis...
  • slemtorsk i din bralla

Vad jag har läst mig till så låter det troligt Mrsc, det stämmer med "normal grav" att man ser uppklarning i vecka 4+ det är det som är hinnsäcken, men det kan vara "annat" oxå varför man ska göra fler ul innan man uttalar sig om det. Hinnsäcken i sig syns ju som just en uppklarning, sen kanske mina källor är fel men hjärtat brukar börja slå ca 6+3 enl flera böcker jag har hemma, din var ju stark och tidig då kan ju knappast vara negativt om hjärtat kommer i gång och syns tidigare

• slemtorsk i din bralla

Ja det hoppas o tror jag..minst ett, det räcker liksom *s* men två vore ju skithäftigt...tre som mannen fått för sig, då svimmar jag nog ha ha . Ska direkt från vul till slutseminarium och redovisa min praktik...kan ju bli spännande...

• slemtorsk i din bralla
    TessLiihten skrev 2012-05-18 14:17:59 följande:
    Funderar på om jag ska sticka till Apoteket och handla ett test... Jag är lite nyfiken allt. Men det är ju BIM -3 eller 4. 
    Jag tänker att det kanske är för tidigt att testa. 
    Men nått är det.
    Illamående hela tiden.
    Kissnödig
    Flytningar
    Strama bröst.
    Hungerskänsla hela tiden
    Med mera med  mera.
    Molande/stramande värk i magen
    Stickningar i höger ljumske

Har aldrig känt så mycket symtom innan...
    Förra gången kände jag ingenting nästan, och nu en massa?
    självklart ska du köpa ett test...jag är ju nyfiken
  • slemtorsk i din bralla
    TessLiihten skrev 2012-05-18 15:29:10 följande:
    Haha även om jag köper ett test idag, så blir det inget testat förrän imorgon bitti, då för bästa resultat.
    haha... vad eeeelak du är
  • slemtorsk i din bralla
    TessLiihten skrev 2012-05-18 15:32:21 följande:
    Haha, nej inte elak, vill bara inte bli ledsen om det inte visar något eftersom det är 3 eller 4 dagar innan BIM idag
    fast om det inte visar något nu.... så är ju hoppet ändå långt ifrån ute.... för så länge du inte fått mens så finns ju hoppet..........
  • slemtorsk i din bralla
    TessLiihten skrev 2012-05-18 15:35:38 följande:
    Ja jag vet, Okej, är apoteket öppet så ska jag köpa test! Och så testar jag när jag har köpt dem. 

Men jag hoppas ju inte på för mycket Tungan ute 
    se bara till att du inte druckit för mycket och att du hållt dig åtminstone 3 timmar... jag körde med att hålla mig minst 5 timmar... men jag har ju....eller HADE världens största blåsa ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    TessLiihten skrev 2012-05-18 15:39:07 följande:
    Jag har typ druckit en halv kopp kaffe på hela dagen. 

Jag börjar ju bli kissnödig nu, så kanske ska bege mig till Apoteket och köpa ett test... Bara föra att stilla din nyfikenhet  
    tackar allra ödmjukast....fast jag tror inte jag är den enda som är nyfiken
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester