• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • frestelsen

[quote=78441299][quote-nick]nattanattae skrev 2018-02-06 19:09:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser inget tyvärr

• frestelsen
    Ek90 skrev 2018-02-06 22:34:16 följande:

Jag har aldrig hört om att det skulle göra någonAldrig hört något om att ett gravtest skulle reagera bara för det ligger nära ett ÄL-test. Vad grundar du det på? Vad för reaktion skulle kunna ske för att de ligger jämte varandra?

Jo de kan reagera på äl test.. både ligga bredvid och doppa i samma urin
  • maria1992

Hej tjejer! 

Bim måndag! Kan bli något senare.. Den brukar vara lite senare när jag haft äl..

Se bilderna nedan.
    Vad tror ni?

Skickar med två bilder. OREDIGERADE !

• maria1992
    Sommaren12 skrev 2018-02-06 19:29:52 följande:

Lägger in bild på typiskt spökstreck på CB. Hade ett liggande och tog det i brist på annat i morse, annars undviker jag just CB. Blev ett svagt svagt streck som var svårt att fånga på bild men syns mer irl och när man redigerar (som på bilden). Mensen kom några timmar senare. Gott råd till er som liksom jag gillar att överanalysera test: använd inte CB! Förutom digital. ;)

Fast ska man behöva redigera bilden så är de ju ännu inte ett plus! 
  • filli01

Jag tog detta testet i förrgår. Tycker det ser positivt ut. Har haft små brunröda flytningar ett par ggr men bara på pappret liksom.

Har tagit test både igår och idag men jag kan bara ana ett streck med blotta ögat, går inte fånga på bild.

Någon som har fått positivt för att sedan få negativt och sedan fått positivt igen? Eller har jag fått ett missfall med dom små blödningarna.
  • Gabriela11
    zuces skrev 2018-02-07 07:48:44 följande:

Någon som ser något?

Det är ändå starkare än förra gången ! <3 Grattis! :*
  • Emhy89
    Lottch3n skrev 2018-02-07 08:17:32 följande:
    Någon som kan se något?

Ser ett väldigt svagt i verkligheten, men svårt att få på bild :/
    Jag tycker detta ser blankt ut :(
  • Lottch3n
    Emhy89 skrev 2018-02-07 09:47:32 följande:

Jag tycker detta ser blankt ut :(

Okej :( då kanske det är en synvilla då :( för jag ser något i verkligheten :(
  • zuces
    Gabriela11 skrev 2018-02-07 09:42:33 följande:

Det är ändå starkare än förra gången ! <3 Grattis! :*

Tror du verkligen att det är något på g?? Hur går det för dig ? <3
  • Emhy89
    Lottch3n skrev 2018-02-07 09:57:32 följande:
    Okej :( då kanske det är en synvilla då :( för jag ser något i verkligheten :(
    Prova igen om ett par dagar tycker jag. Jag håller tummarna!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester