• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jacqueline
    maria1992 skrev 2018-02-08 10:47:13 följande:

Detta testet tjejer tog jag igår. Översta oredigerat, andra redigerat. 

Kan detta verkligen vara negativt? Alltså spök?

Hade tolkat som spök iaf, behöver man redigera för att se nåt bör man inte lita på testet
  • maria1992
    Jacqueline skrev 2018-02-08 11:33:00 följande:
    Hade tolkat som spök iaf, behöver man redigera för att se nåt bör man inte lita på testet
    fast den översta var ju som jag skrev, oredigerad!  
  • mlmeliasson
    Femblirsex14 skrev 2018-02-07 22:03:17 följande:

Vilket märke på test är det? Apoliva?

Nej, det är rfsu testa tidigt :)
  • maria1992
    Jacqueline skrev 2018-02-08 11:33:00 följande:

En till oredigerad!

• Jacqueline
    maria1992 skrev 2018-02-08 11:36:39 följande:

En till oredigerad!

Ser bara en svag skugga (via mobil) men kan inte avgöra om det är blått eller grått :-/
  • Barasara89

Hej alla.. hoppas ni kan hjälpa mig

Jag hade positiva ägglossningstest under förmiddagen den 28 januari, på kvällen var de negativa så antar att ägget släppte ganska omgående?

Jag har idag testat med graviditetstest från babyplan och jag tycker jag ser två streck. Jag doppade ett extra test i samma urin och tycker att det strecket ör svagare än det första, är det möjligt eller ör detta spökstreck? I samma urin gjorde jag också ett ägglossningstest. Jag bifogar bild. Jag hade hållit mig i 2.5-3 timmar när jag tog testet. Är 11 dagar efter ägglossning

• Gabriela11
    maria1992 skrev 2018-02-08 11:36:39 följande:

En till oredigerad!

Jag ser nått. Prova med ett annat märke, CB är kända för deras spökstreck. Det händer inte alltid, men ibland. :)
  • Cnor

Hallå girls, någon annan som också ser ett pytte pytte svagt plus här? ???? kanske bara jag men vill så himla gärna!!
  • maria1992
    Jacqueline skrev 2018-02-08 11:39:12 följande:
    Ser bara en svag skugga (via mobil) men kan inte avgöra om det är blått eller grått :-/
    Ja, här med.. de va blått irl och syns i alla vinklar, behövde liksom inte försöka träffa de på bild. Men hur pass starkt kan de vara för att vara spök egentligen? :O 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester