• maria1992

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bim -6/-5 äl +10/11.

Spökstreck?

• maria1992
    AnnaB90 skrev 2017-12-12 08:19:16 följande:
    Skulle absolut kunna va ett plus! Testa med en annan sort för att vara säker bara :)
    Åh, lite hopp! TACK! Ja, jag ska vänta några dagar till att testa. Har du haft spökstreck eller extremt svagt någon gång? :D
  • maria1992
    Sommaren12 skrev 2017-12-12 09:38:27 följande:
    Syns lite för tydligt för att vara spök TROR jag. Kanske lite tidigt att säga än... Prova ett digitalt om någon dag. Jag har själv fått spök på denna.
    TACK för ditt svar. 
    Har en bild till. Se denna. 
    Ja, såklart lite tidigt.. Men ändå! 

• maria1992
    babbi skrev 2017-12-12 09:47:08 följande:
    Vill inte spräcka dina förhoppningar, men jag hade lika som du om inte till och med lite starkare, men visade sig vara spökstreck :( blev så besviken och har nu bestämt mig att nästa månad är testen undanlagda för att slippa den besvikelsen! 

Hoppas verkligen att ditt test är positivt <3 
    Jag förstår att det inte är något positivt ännu men kanske snart! Hoppas verkligen. Tråkigt för dig.. När har du ägglossning nästa gång? Eller BIM?
    Se denna bilden nedan.
    Samma? 

• maria1992
    emeloi skrev 2017-12-12 10:18:41 följande:

Är detta spök!? Hoppas så mycket på ett efterlängtat plus.

Det är nog inget spökstreck! Ser ut som ett plus  
  • maria1992
    Sommar93 skrev 2017-12-12 10:59:26 följande:
    Har du redigerat bilden? Ser nästan så ut. Skulle säga avvakta tills du har bim och ta ett test då :)
    Nä inte i färg eller så, har endast tagit upp skärpan på bilden då jag hade så kass ljus när jag tog den. Syns mycket tydligare i verkligheten. Ja, jag avvaktar till bim :D 
  • maria1992
    Sommar93 skrev 2017-12-12 10:59:26 följande:
    Har du redigerat bilden? Ser nästan så ut. Skulle säga avvakta tills du har bim och ta ett test då :)
    Eller nä, den hade jag inte redigerat, jag har tagit upp skärpan på denna bilden. Se nedan.  
    Man ser ju de mer i verkligheten! 

• maria1992
    XAHHA92 skrev 2017-12-12 13:25:05 följande:

Visst är där ett streck? Har köpt ett digitalt som jag tänkte ta imorgon.

Försök 20 för oss så hoppas innerligt att detta var ett lyckoägg.

Jag ser ett streck  
    När har du BIM? 
    Här är mitt.. ser också ett streck men vet ej om det är spökstreck..

• maria1992
    babbi skrev 2017-12-12 13:48:55 följande:

Bifogar hur mitt såg ut! :) 

Nästa ägglossning beräknas vara 27/12, så nu försöker jag blicka framåt för att stå ut under röda veckan... Så värdelöst! 

Ja, det ser ju också positivt ut.. Galet. När gjorde du detta test? Innan BIM då? 
    Jag har BIM 5-6 dagar. 

Kör så det ryker. De tar sig snart! Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester