• maria1992

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MammaMia1012 skrev 2017-12-15 10:24:29 följande:

Positivt skulle jag säga! Håller tummarna

Åh tack för du ger mig hopp!

Ska ta ett till på söndag!

Men har fått två likadana. Kan de vara spökstreck på två?
  • maria1992
    MammaMia1012 skrev 2017-12-15 10:42:10 följande:

Tyvärr är det väl just de där testerna som brukar ge spök. Om jag var du skulle jag köpa ett annat test och testa imorgonbitti då tror jag att di får pluss faktiskt!

Håller tummarna! Håll oss uppdaterade

Aa, precis. Men samtidigt när jag kollat spökstreck känns detta lite starkare.. plus är detta blått!

Men absolut, tar ett till imorhon, ett annat ???????? tack för pepp och absolut. Uppdaterar!
  • maria1992

Tog ett helt vanligt med, dvs. Inte early och det är extreeeeemt svagt, men tänker, är early svagt så borde ju detta knappt visa ngt

• maria1992
    Charlieellerså skrev 2017-12-15 11:19:54 följande:

Tror helt klart på positivt

Hoppas!!! Tack!!
  • maria1992
    emeloi skrev 2017-12-15 16:23:23 följande:

Nu är minsta tvivel borta.. Åh vad skönt det känns efter ett och ett halvt år!

Åh grattis!!!!!
  • maria1992

Jag har massvis med stickningar då och då i äggstockarna. Jag har inte för mig det känns såhär innan mens. Har bim på söndag.. hmm... vad tror ni?

Gjort två test idag, ett vanligt och ett early. Skickar med bilderna igen.

• maria1992
    Mittiprick skrev 2017-12-15 20:14:58 följande:

Men du. Är det inte typ fjärde gången du lägger upp dessa bilder idag?

Vi kommer inte kunna säga mer än att ja det skulle kunna vara tidigt plus, eller också spök. Du får testa igen på bim!

Detta var mer en fråga angående stickningarna..
  • maria1992
    Sommar93 skrev 2017-12-15 20:46:08 följande:

Enklaste svaret, invänta bim (helst någon dag extra) och testa då så får du ett garanterat svar! Så slipper du överanalysera dina test och symptom.

Får göra det, så himla svårt bara! Men absolut, väntar några dagar nu! :)
  • maria1992
    Sommar93 skrev 2017-12-15 20:46:08 följande:

Enklaste svaret, invänta bim (helst någon dag extra) och testa då så får du ett garanterat svar! Så slipper du överanalysera dina test och symptom.

Får göra det, så himla svårt bara! Men absolut, väntar några dagar nu! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester