• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-27 19:24:47 följande:
    jag hade neg kl 10 på morgonen och kl 15 pos=)
    testat nu kl 11 och kl 18 
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 20:01:50 följande:
    Ingen aning faktiskt. Antingen missade jag peaken eller så hade jag ingen. Ingen mens har iallafall kommit, så mycket vet jag :-P
    men vad spännande :) när har du bim?
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 20:37:27 följande:
    Hade bim i torsdags och där är problemet för mig, ingen mens och inget positivt test..:/ Tog ett idag och bläddrar du en eller två sidor så är det där. Men långt ifrån vad jag skulle säga positivt på Bim+3 tyvärr.. 
    men åh förbannade vita streck :( 
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 21:24:43 följande:
    Jo... den sista bilden är när testet är ca en timma och tiden gått ut. Den första är testet inom tiden och där ser man ju någonting.. Men det är så konstigt att det blev vitt när det torkat..?
    jag såg det nu... himla konstigt gör ett nytt ;)
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 22:00:09 följande:
    Haha ja men det blir så satans dyrt att springa på apoteket och köpa. Får beställa så kommer dom imorgon eller övermorgon :)
    hehe gör så, misstänker att äl kanske är på ingående nu, fick nyss flytningar och små verk i äggstocks regionen!
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 22:34:52 följande:
    Då är det bara att ligga i! Bildligt talat
    Mannen jobbar tyvärr natt så får hoppas det inte är för sent i morron :)
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 23:03:19 följande:
    Ägget överlever ju ett dygn så håller tummarna Or else: Överraska honom på jobbet hahaha
    ja hade jag inte haft två st som ligger och sover så hade jag absolut gjort det ;)
  • lillabambi

Jo visst tusan är det äl jag har nu, aldrig känt av den så mycket tidigare. Så är det lugnt från mej ikväll vet ni vad jag sysslar med ;) höhö ;) 

• lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-28 12:26:36 följande:
    Nu blir jag extremt otålig.. Ingen mens än men ett väldigt sug efter saltgurka! Fick springa på affären nu på lunchen och köpa. Ätit en burk nu :-S Hatar egentligen saltgurka.. Hahahahaha.. Testen kommer förhoppningsvis imorgon så på Bim+5 borde det väl synas om det är något?
    Haha så himla roligt att höra, var det jag vräkte med min första son typ en burk om dagen :P och jag tyckte inte heller om det innan
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-28 12:46:04 följande:
    Hahaha helt sjukt. Satt på jobbet och fick extremt sug efter just saltgurka. Fattar inte varför? Mannen ringde och frågade vad jag gjorde på lunchen och jag svarade att jag satt och vräkte i mig saltgurka. Han brast ut i skratt och trodde att jag skojade eftersom jag aldrig någonsin ätit det förr eftersom jag tyckt det smakat vedervärdigt. Och visar det negativt imorgon är det ju något riktigt fel på mig. Då är det raka vägen till psyket. 

haha så var det för mej med ett plötsligt sug efter saltgurka så var bara att ta sig till affären och dagen efter visade det sig varför ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester