• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Så himla skoj att se alla Plus grattis till alla er! testade igår med rfsu testa tidigt men super negativt så får se om mensen dyker upp!

• lillabambi
    pernillamcd skrev 2011-10-17 17:53:32 följande:

Ok, ett (eller två) test till att analysera!

ser två streck på båda :)
  • lillabambi
    mysigajag skrev 2011-10-19 16:39:23 följande:

Jag skulle nog bli galen om jag inte hade fått klara besked.. såhär såg min sticka ut 2 dagar efter BIM och visst jag hade väldigt svagt när jag plussade på BIM-4 men mina test har blivit starkare varje dag som gått.. hade jag bara haft mitt svaga test som jag hade första början och aldrig fått starkare så hade jag nog börjat fundera
    Kan nog inte bli klarare än så grattis :) 
  • lillabambi
    Nangijala skrev 2011-10-19 18:42:17 följande:
    Ja jag vet hur man gör nu, såg att det gick att söka trådar, men fick inte upp den här alls.. jaja :) jag tror inte mannen letar runt så här :)
    Grattis till plusset :)
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-10-20 20:46:51 följande:
    Såg också detta. Men fattar inte vad du menar med troll? haha eller är jag trög? både och kanske :)
    troll= är en person som inte beter sig normalt, driver, ljuger mm
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-10-20 21:36:42 följande:
    Jag har nog inte druckit alkohol sen jag börja verkstaden, tobaken är de svåra för min del.
    jag dricker inte ofta nån gång per år kanske men kan hålla med om att tobaken är svår, (snusar)
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-10-20 21:55:37 följande:
    Åh gud va skönt att jag inte är ensam med snusen. De flesta röker ju.
    Tycker de är gör svårt. Gått ner från 10-15 prillor till 5 ca nu på någon vecka.
    Men försåtr inte hur jag ska kunna sluta helt.
    åh jag har inte ens kommit dit snusar nästan en dosa om dagen, har gjort det med mina två söner med fram till att jag fått mina plus :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester