• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

blomkruka skrev 2011-11-23 17:21:53 följande:
    Vad säger ni om dessa? Det kan ju OMÖJLIGT vara fel även på Clearblue va? Dessa två är från samma urin. Jag tycker det syns tydligare i verkligheten.

Jääätte grattis :) 
  • lillabambi

Åh vad jag längtar tills jag får lägga ut ett test här, testar nu med äl test för att inte missa äl testar två ggr om dagen en gång kl 12 och en kl 22 beräknad äl den 29 enligt fl började testa igår och då såg man iallafall ett extra streck men idag på kvällen var det knappt synligt  så jag hoppas får starkare dom närmaste dagarna :) 

• lillabambi
    AnnaSv skrev 2011-11-25 20:38:02 följande:
    Imorgon är det dags för cb digital.. Har lovat sambon det! I onsdags visade det negativt så jag är orolig att det ska göra det imorgon med.. Har heller inte testat idag så jag vet inte om det stegrat något mer :/ fy så nervös jag är!!!
    Håller tummarna för dej !{#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    yessyca skrev 2011-11-26 07:43:24 följande:
    Tog CB-testet för en timme sen, och t o m jag kan läsa av resultatet Solig

GRATTIS {#emotions_dlg.flower}Skål
  • lillabambi
    cutepoison skrev 2011-11-27 08:54:26 följande:
    Den här månaden har jag mått illa, vart yr, haft ömma bröst, sammandragningar under magen vid äggstockarna, haft ont i ryggen och speciellt nere vid svanskotan, mitt urin är otroligt starkt luktande varje gång jag går på toa. Jag tänkte att eftersom symptomen är så starka så testade jag idag, fast är bara på bim-9, men det var tvärnegativt. Men OM det skulle vara så att jag inte är gravid och jag ska vara såhär skengravid varje månad, då vet jag inte om jag orkar. :( 
    Dålig bild på grund av dålig kamera. 

Tyvärr jätte dålig bild så ser ingenting tyvärr ....
  • lillabambi

Snälla kan ni hjälpa mig ? 
    13 varje månad får jag min mens har 29 dagars cykel och räknat ut att jag ska ha äl den 29 nov har testat med äl stickor sen den 23 (apotekets egna) men får inge utslag,bara svaga streck,  borde väl fått utslag idag om jag har äl den 29 eller ? 

• lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 18:45:03 följande:
    Ett ältest ger utslag en till två dygn innan ägget släpper. Så släpper ägget den 29:de så får du positivt antingen idag eller imorgon.. 
    det jag tänkte oxå, kanske inte får äl denna månad. Borde inte teststrecket bli starkare ju längre äl man kommer ?
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2011-11-27 19:15:59 följande:
    du kan ju få utslag imorgon . jag fick positivt på em ,sen dagen efter på kvällen neg så ... du kan ju visa pos imorgon på dagen ex
    ok tack :) testar mig två ggr om dagen så hoppas jaG får fint utslag i morron :)
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-27 19:23:21 följande:
    För mig var det svaaaaga streck fram till dagen innan jag beräknat, då var det helt plötsligt jättestarkt.. Förra gången alltså, denna månad fick jag ingenting alls. Så nej, rätt som det är så är det bara positivt :)
    hade du ingen ägglossning denna månaden?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester