• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

har en liten undran, läst runt lite på olika forum och vissa har fått utslag när äl sker och alltså inte 24-48 h innan, hur ska man då veta när ägget släpper,? 
    har ni ont i brösten någon dag innan äl eller när äl sker? 

• lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 00:18:41 följande:
    De som skrivit detta, hur vet dom att när de får pos att ÄL sker där och då? Det förstår inte jag, eller är jag för trött Obestämd
    fattar inte heller blir bara förvirrad men tar för givet att den ska ske och inte har gjort de :) 
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 00:29:34 följande:
    Precis som carmat skriver sker ju ÄL efter pos utslag på tester...så ängde inte riktig med på hur de kan veta NÄR ägget släpper, verkar omöjligt =)
    ja hel konstigt det var det jag inte fattade heller så var tvungen att fråga er.. haha ;) 
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 00:44:01 följande:
    Haha, ja det är ju det vi hjälps åt med, tyda allt hihi

Ja den eller de som skrev det måste tänkt fel :)

Nehe, dags att sova...bävar inför cellprov i veckan som kommer. Ska ta mig till öppen mottagning då jag inte kunde gå på tiden jag fick. Hatar det, så obehagligt och blir ledsen när jag ska dit....

Natti och kramis

Hehe tack vad snällt :)

Usch vet vad du menar... inge skoj men ett måste.. :(

Natti natt och kram på dej :)
  • lillabambi
    Lövet22 skrev 2011-12-31 10:23:52 följande:
    Ta tempen varje dag, samma tid. Blir det temphöjning så har du haft äl. Lätt att kolla.
    men då har man ju haft äl redan så hur ska man veta? haha trög 
  • lillabambi

Frågar här eftersom ni verkar kunna det mesta, positivt äl test i två dagar nu, ska det vara så>?

• lillabambi
    Den lilla M skrev 2011-12-31 12:26:49 följande:
    ja du kan ha positivt ÄL test flera dagar i rad det är det första testet som gäller..
    okej vad bra tack för hjälpen, är det 12-24 h efter eller 24-48 h äl sker?
  • lillabambi
    Den lilla M skrev 2011-12-31 12:34:52 följande:
    det är lite olika på hur lång stegring man har och när man testar, men mellan 12 och 48timmar efter det första positiva ÄL testet så bör du ha haft ÄL (om det är en lyckad äl dvs, inte alla månader som en kvinna får ÄL trots stegring!)
    okej fick första stegringen igår kl 15 glömde testa igår morse så kan lika gärna varit starkt då med, la in en bild i mitt galleri på äl testen för den här gången, dagens är tyvärr inte med 
  • lillabambi
    BebisVagga skrev 2011-12-31 22:30:41 följande:
    här blir man ingen tjockis.....

får vara glad att jag blivit smal istället då
    duktig du och super fin :) 
  • lillabambi
    mamma91 skrev 2012-01-04 21:43:59 följande:
    ja det är ju grå/rosa i verkligheten... bim +1  tror jag om jag inte räknat fel.. kom inom 5 min och är fortfarande kvar
    tycker oxå det ser lite grått ut, testa i morgon bitti igen 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester