• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

klus skrev 2012-01-13 14:21:14 följande:
    Hejsan tjejer! Tänkte höra med er om det är någon här som vet om CB digital test som visar + eller - (inte att det står gravid eller ej gravid) är bra? Jag har BIm den 18e och undrar om det är säkert att ta imorgon (4 dagar innan?) Jag vill inte vänta till BIM dagen ifall att jag får min mens då, blir alltid så besviken. :/

Tacksam för svar! :D 
    Är det dom vanliga plus testen du menar så är det väl dom som är kända med sina smala spökisar :( Tyvärr! Aldrig själv varit med om det men måååånga andra!
  • lillabambi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 14:31:18 följande:
    nej jag tror hon menar de digitala som bara visar plus eller minus.. väldigt ovanliga men finns att köpa på en del pressbyråer...

Tror inte de ger spök på samma sätt som de analoga CB men jag har faktiskt inte hört något om dem, varken positivt eller negativt
    Jaha dom har jag helt missat faktiskt, visste inte att dom fanns, Sorry ;)
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:12:03 följande:
    18e... känner du ngt mer?
    Molvärk, svullen mage och hunger men kan ju lika väl vara mensen som är på g ;P
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:14:12 följande:
    ja, det är ju det... man vet knappt skillnaden,

Jag fick ju ont i brösten innan plusset med dottern så jag tror ju bara att jag e gravid om jag får ont i brösten, haha! Men jag har absolut inte så ont som jag hade med henne... 
    nä jag känner inget i brösten om jag inte är där och klämmer lite :P
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:20:19 följande:
    nä precis... jag är öm om jag rör vid utsidan bara...sen när efter gör det ont en stund.. inte skönt alls!! Vi får väl sluta klämma? haha.. men man känner ju efter...
    Haha svårt att låta bli ;)
  • lillabambi
    Soffiie skrev 2012-01-13 15:34:21 följande:
    mitt test idag... jaa det är helg *mys*

Ser tyvärr inget :(
  • lillabambi
    Soffiie skrev 2012-01-13 15:43:42 följande:
    jag vet hehe tycker mest det är lite dåligt med tester att analysera =)
    haha bra intiativ :D tycker jag med så bra bidrag trots att jag inte såg nåttFlört
  • lillabambi
    Soffiie skrev 2012-01-13 16:08:31 följande:
    Så känner jag med i bland  att ingen svarar när man sätter in eller så men tror emst det är att om man inget ser låter dem flesta bli att svara jag kan va så sjä'lv ibland.. duktig du är som bara tar ett test om dagen.. jag vet inte hur många jag avverkat idag redan har tappat räkningen heheh
    haha om ni missat det som någon annan skrev här om dagen så kan man dela av testen på längden med ett rakblad så ett test blir två ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester