• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2011-10-20 22:07:16 följande:
    Gjorde jag med innan, de går så i perioder på jobbet är det som värst. ut med den gamla in med den nya haha :)
    så du snusa inte något under tiden på dina graviditeter?
    hur klara du det? onico?
    nej kändes tvunget att bara sluta, finns så mycket moraltanter + att man inte vet riktigt om det skulle skada, snusade inte ens onico:P *klappar mej på axeln*
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-10-20 22:19:36 följande:
    Jo det finns det verkligen.
    Ja gud du ska då verkligen ha klapp på axeln, grymt jobbat! Hoppas jag kan vara lika duktig som du :)
    tack, du fixar det du oxå :) 
  • lillabambi

Spanky nu vet jag inte om du lagt upp en bild på mer test men jag fick ett mf suuper. svaga test två månader efter vårt jag gravid igen åter igen super svagt knappt synligt på bim fortsatte vara svagt en vecka men sen vände de.. blödde även då..

• lillabambi
    Vitsippa80 skrev 2011-10-23 10:33:49 följande:
    Detta är idag på BIM -3. Testade neg i förrgår men detta tycker jag ändå ser lovande ut, men efter 1,5 års försök vågar man ju inte hoppas riktigt... Det är vår första månad med behandling, Pergo + Ovitrelle. Nog är det väl lite för starkt för att vara ett spökstreck??

helt klart ett plus :) GRattis {#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    LillaPluppen skrev 2011-10-26 11:21:58 följande:
    Jag tror som några andra tyvärr oxå att det är rester ifrån missfallet. Känns ganska otroligt att du skulle ha haft äl direkt efter MF innan det hunnit bli "klart" så att säga och om det nu ändå skulle vara så är chansen för att ägget fäst och börjat producerat synligt hcg på test redan nu.

men såklart hoppas jag för din skull att det är en ny graviditet!
    inte riktigt hängt med i sidorna tillbaka men jag fick ett missfall exakt en månad efter testade jag mig igen och det var då positivt så tänkte att hcgt inte hade gått ur kroppen men jo det var en till liten skrutt imagen :) 
  • lillabambi
    pernillamcd skrev 2011-10-26 11:49:46 följande:
    En liten undran i missfalls diskussionen, borde inte hcg halten minska efter missfall? Jag tror jag haft ett tidigt missfall men har testat starkare plus på stickorna. Vad tror ni?
    då tror jag inte på mf, imitt fall var dom bara jätte svaga....
  • lillabambi

Någon som kan informera mig lite om äl test, började testa i måndags var då svagt, igår var det nästan lika starkt som kontrollstrecket men ett smalt streck och idag är det obefintligt, ?

• lillabambi

har testat med äl test, (apotekets egna) 25 var det nästan lika starkt som kontrollstrecket och 26 (igår) så var det lika starkt MEN bara halva strecket delen till vänster är super starkt men halva strecket är svagt och idag så syns knappt nå streck ska jag tolka den 26 som positivt utslag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester