Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag är ny i tråden. Är på dag 16 efter ägglossning. Tog ett test i igår morgon men glömde det när jag gick in i duschen, när jag kom ut 13 minuter efter att jag startat tidtagningen tyckte jag mig kunna se ett jätte-jättesvagt streck. Men eftersom man inte ska läsa av efter 10 minuter så slängde jag testet. Igårkväll tog jag ett till, men höll koll på tiden så att det inte skulle passera 10 min. Samma där, jättesvagt streck, inte direkt men efter fem minuter ungefär. Googla runt och hittade hit. Nu imorse tog jag ett nytt test, och fotade bilder. Alla bilderna är tagna runt 7-9 minuter efter att jag doppade testet. Det är test från testlagret. Eftersom jag läst att de tyvärr kan visa svaga streck fast det är negativt så vågar jag inte tro på vad jag tycker mig skymta. Tänker även att jag hoppas så mkt så att hjärnan spelar mig ett spratt...
Min chart från Fertilityfriend. Tycker det är konstigt att temperaturen sjunkit något, borde väl vara tvärtom?
Har ju lagt upp test tidigare i tråden som det syns svagt på. Nu tog jag mod till mig och tog ett digitalt. Inte gravid står det lite sådär hånfullt :( Är 16 dagar efter äl så det birde ju visat om det var något.
Jag öppnade det digitala också. Vet att jag sett bilder någonstans på negativa och positiva sådana. Någon som har en länk? Nu är det ju såklart neg, men jag tänker ju (hoppas) ju ändå att det kanske var för tidigt, även om det känns som att det kanske kommer mens snart. Lägger en bild på stickorna.