Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Babyplan testa tidigt när kan man börja testa? Hur snart efter äl?
Babyplan testa tidigt när kan man börja testa? Hur snart efter äl?
Är detta spök eller ett plus ?
Men väldigt svagt eller är det inget alls?
Jag ammar och vet ej ägglossning eller något så tog ett test för att jag är sjukligt trött och väldigt ont i brösten.
Min son på 3 månader fick jag lika svagt test från början därför mon stora oro.. vilka test har röda sträck
Ser absolut ett streck! Borde ju inte vara ett missfall om det var negativt innan "mensen".
Hä
här är min test bild, har td 21/10 men kunde inte vänta. har inte provat med äl testet.
Tog ett test nu på em. Ska ta ett digitalt på lördag så jag slipper spekulera mer..
Hej. Jag är på ÄL+10, vet att det är på toook för tidigt att testa men testgalen som man är så...
Det är blankt va? Hjärnan har börjat bli rätt duktig på att spela ett spratt med mina ögon.
Bilden är förövrigt oredigerad
Tog ett test i tisdags och ett idag, det blev streck på båda (som att jag var gravid) med dom är otydliga, men blåa, så ingen ?skugga? direkt.. vad tror ni?
Äl +7 börjar bli knäpp men jag ser något eller?
Men äl+7, är inte det otroligt tidigt att testa, är det alltså möjligt att det kan visa något då? Är nämligen på äl+7 idag men trodde jag var tvungen att vänta flera dagar till innan jag kunde börja testa? Nu blev jag också sugen haha!