Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jag har faktiskt fått microlax av en väninna...att använd OM jag blir förstoppad efteråt..
    Hon slet fruktansvärt stackarn.. dröjde nog 5 dgr. Tillslut fick hon microlax av sin BM... *fasar*

• Linda å Fredde

*skrattar* citerar  :"manliga läkare 50+ som bestämmer att _för säkerhets skull_"...hahaha..kanske ligger ngt i det Skrattande
    Givetvis ska noll tolerans för alkohol gälla ALLA som hanterar ett barn. Är inte det sunt förnuft?
    Sen är det där en fråga som kommer att diskuteras in i det oändliga.. Var och en gör ju som man vill, med en tanke på att man faktiskt har ansvar för yttligare ett litet liv..
    Oavsett vad som rekommenderas eller anses, så vet jag iaf var jag står Skrattande
    Tänker inte bjuda Rolle på en fylla innan den dagen då h*n är 18. Ett glas vin eller en tunna öl..spelar ingen roll. 
    Gud så jag babblar.. *ler*

• Linda å Fredde

SnutteNuttan- ser att ni har en annons på första sidan Kyss Men ingen bild??
    Fast mig gör det ju inget..vet ju vart jag ska trippa in för att se prinsen Skrattande

• Linda å Fredde

Hild- så skönt att höra, att allt är bra iaf..du var ju så orolig..
    Detta hänger nog ihop med din sömnbrist och huvudvärk..att du har varit orolig alltså..
    Drick MKT vatten nu oxo. Huvudvärk beror ofta på vätskebrist..
    Jag har oxo dragit på mig mängder (!!!) av vatten i kroppen, är ju helt vitprickig i huden, speciellt på fötter å händer! Ingen vacker syn. Åsså har ansiktet svällt..kinder, näsa *morr* och läppar.. Som din BM säger, snart är det dags Skrattande 
    Önskar att Fredde oxo skulle kunna få möjligheten att vila ut sig, men NEJ NEJ, åkte på att jobba enda dagen då han var ledig Skrikandes Åsså är det nattskift imrn igen.. *suckar* Hoppas innerligt att han pallar med förlossningen, kommer ju krävas en del av honom oxo. För att inte tala om efter sen...
    Men jag är hoppfull iaf.. Vad ska man annars vara? Glad
    Men visst, nu är vi trött på denna väntan... MASS-FÖDELSE TACK!!! *tittar upp mot gubben i det blå..igen!!*

• Linda å Fredde
    Här är man borta några timmar åsså sker allt detta!! Förvånad
    Så imrn kanske vi är 2 mindre på tråden.. kan ju iaf lova att jag dyker upp..för här händer det inte ngt..

Fick däremot världens energikick för ngn timme sedan...dammsuga, damma, pusta glasskålar/vaser, städa skåpet under diskbänken..plocka,plocka.. Sen var jag svettig å tog en dusch.. Eftersvettas ngt j*vligt just nu, så sängen väntar..

Hejja Snuttgurka, hejja Kanske en saga!!! Tjooo hooo!!  Skrattande Skrattande 

Å hejja team Annette Norberg (från min hemstad) *skryter* OS-GULD!!!! *jublar*

Sovgott solstålar Glad
  • Linda å Fredde

Go'morron brudar

Igår kväll blev jag illamående, då Rolle hade disco i magen åsså framkallande det en massa sammandragningar... blää..
    Nu fick jag reda på att vänneparet som jag hälsade på i onsdags ligger i magsjuka Förvånad 
    Hmm.. undrar hur detta ska gå.. Får väl se om immunförsvaret är tillräckligt starkt då.. pjuuu..*svettas*

Här firar vi Freddes födelsedag Kyss
    Paket, frukost och nu ska vi mysa i soffan tillsammans en stund...härligt att ha honom hemma några timmar Kyss

Hejar vidare på snuttgurka & kanske en saga!!!! Lajban lyser med sin frånvaro.. å inte har jag hört ngt från Malinz81 heller... bebisar i sikte kanske Skrattande
     hild- sköööönt att huvudvärken är borta å att du mår bättre.. Good girl

Hörs av senare..

• Linda å Fredde

Det var värst vad många det är dom firar fördelsedagar idag Förvånad Jag läääängtar till det kommer folk å hyllar Fredde, så jag får äta kladdmuffins med grädde och kramforskaka. Dessutom finns det mandelkubb ( totalt äääälskar kubb) och dammsugare.. 'slickar mig runt munnen*
    Varken jag eller Fredrik gillar tårta, så hela februari har snart lyckats gått oss förbi utan tårta!! Tycker alla fyller år just denna månad & därav alla j*vla tåror hit å dit..bläää..
    Tur att  man får bestämma själv på sin egen födelsedag Skrattande

Vi har varit ute i solen. Det är ju VÅR ute!! +7 grader, dropp från hustak och solen skiner!! Kan det bli bättre?? Å inga smärtor! Inte ens foglossning... Hoppla!! SKÖNT!!

Fredagkväll kommer jag tillbringa själv, Fredde ska jobba natt...igen!! Skrikandes
    Postkodmilj. kl 19.30 6 Let's Dance kl 20.00...sen då???

• Linda å Fredde

Ellynil fick i måndags oxo. Lajban har lyst med sin frånvaro. så jag tror  hon är på BB..
    Snuttgurka verkar vara på G, hoppas iaf
    Snöfall är kvar.. BF+6 tror jag..
    Kanske en saga har varit in på förlossningen pga allt för snabba hjärtljud på liten. 170-190 tror jag det låg på,, lugnt nu.
    Morotsjos kämpar vidare.. Borde banne mig vara hennes tur nu!
    hild har varit dålig igår..men verkar må bättre nu.
    axxette spanar OS och har haft lite lurerivärkar!
    jag har inget nytt att komma med, lite sammandragningar, inget mer...

Undrar om jag glömt ngn... *funderar*

• Linda å Fredde

hur kunde jag glömma??

cast77 har passerat Bf..
    Tokmaja & Kasper hänger kvar..

• Linda å Fredde

Selmas-vet inte vart majja har tagit vägen..å frutti.... *efterlyser*
    snöfall är nog inne på BF+7 faktiskt,,,
    jag är på BF+ 3..blää..

Hoppas att ni mår bra,, längtar efter bäbis jag oxo Kyss

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!