BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Härligt att höra ifrån dig Frutti..
konstigt hur man kan bli såå orolig..pga ett tvprogram..likadant för mig..
Nervös för värkarna nu.. Idioti egentligen. Men man kan inte rå för att man är så känslig...
Härligt att höra ifrån dig Frutti..
konstigt hur man kan bli såå orolig..pga ett tvprogram..likadant för mig..
Nervös för värkarna nu.. Idioti egentligen. Men man kan inte rå för att man är så känslig...
Go'morron tjejer...
Har sovit som en prinsessa, kan inte fatta... Kanske all oro däckade mig totalt..?
Här skiner solen för andra dagen på rad, så jag ska ta mitt stora kropp å rulla ner på city.. Må bara finna ngn som orkar släpa på mig ...då Fredde sover efter en natt på stadens gator..
Nää, jag begriper INTE!! Morotsjos, hur kan det vara möjligt? Antar att dina småtroll trivs så otroligt bra i magen, så det totalt vägrar att komma ut.. Kanske har de gjort som Rolle. Vänt sig om och klängt sig fast i revbenen...
Dina tårar har jag full förståelse för... Jag fäller tårar för att Fredde inte vill smaka mina muffins *känner mig patetisk*
Snuttgurka, axxette varför ska det finnas lurerivärkar?? Jag VILL INTE vara med om det.. Men efter allt som ni gått igenom, så blir man ju sååå otroligt uppgiven.. Vilke tecken tyder på att en bebis är på gång??? *aaaahhhh*
Kanske en saga- hoppas att ni får en fin dag å att dottern får en strålande födelsedag med massa uppmärksamhet Skopa glass du & var glad för att du slapp allt annat stök runt i kring Härligt med hemleverans
Skönt att ha en man som är lugn å sansad.. Hade det inte varit för Fredde, så hade jag varit inlagd på psyket nu
hild- Hoppas att ryggvärken har släppt & att humöret är på topp idag
Nu ska Linda å Rolle göra sig klar för citytrippen.. Lämnar gääärna halsbrännan här om det är ngn som saknar eländet
*jublar* JAAA!!! Vi säger att det är slemmisen morotsjos!!
Alla tecken välkomnas!! Å visst har du rätt, du är som gjord för att bära barn
snuttgurka hmmm... det där med att vara kissnödig å bara få ut en droppe eller två låter i mina öron som urinvägsinfektion... kanske kolla upp det....
Mkt vätska blir det.. Från att hata vatten, till att dricka mängder!!
Fredde brukar säga åt mig, att jag inte kan ha några salter kvar i kroppen , med tanke på hur mkt jag dricker...
Min kropp skulle inte palla några trappor om nätterna.. Otroligt att du inte ramlat på näsan ännu morotsjos
men stackars cast77... *skickar en tröst kram*
Har apoteket slutat med ricinolja?? jag som oxo hade tänkt köpa det idag ju....
Hoppas att det bara är ett kort uppehåll nu, för jag vill inte höra mer om några lurerivärkar..Blir förbannad.. Nu j*vlar ska alla bebisar ut!!
Uscha, förstår inte de små hur sluuuuut vi är egentligen....?
axxette- jaha..så det är vanligt med blod??? Bra att veta, så man inte stressar upp sig i onödan Håll oss informerade om det skulle tillta några värkar igen
Grattis Lajban!! Jättesöt tjej Skönt att det äntligen blev en liten av allt elände..förvärkar alltså
Grattis MalinZ81!! Va roligt att du fick på BF oxo!! Jätteglad för din skull... tittar in till dig snart
heja snuttgurka!! Kom igen!! Fler bebisar vill vi ha!!
Hur går det för axxette???
Snöfall, ska du äntligen föda nu?? Hoppas att det där m läpparna stämmer...då kommer jag oxo snart *håller tummarna*
Ååhh så roligt axxette!! Imorgon får du snusa liten bebis...*avis* Hoppas att allt går bra å ett stort lycka till....
Ser fram mot bilder å berättelse senare när tid å ork finnes
Själv har jag haft sällskap av en väninna hela dagen. Vi gick en sväng på stan idag, å sen blev hon med hem till oss. Vi har ätit mat, sett på melodifestivalen (hjälp!!) och nu ser Fredde & hon på film. En skräckis..å jag pallar helt enkelt inte se!!! LIVRÄDD! Är så otroligt känslig numera..så jag gick till datorn ist...
Gick med på att hyra den, tänkte skrämma ut Rolle, men nu har jag ångest och är alldeles konstig i kroppen..
Inga mer skräckfilmer för min del på ett bra tag framöver..
Sänder en styrke kram till hild... Ni laddar kanske båda två inför förlossningen.. Passa på och sov ut, vila och ta det lugnt..
Selmas- lika som bär, verkligen!! Så otroligt söta..
hild- *skrattar* hohohooo.. snacka om förvirrande!! Vilken uppståndelese!! tur att mina päron inte är fullt så haj på detta med mobiler.. hahahaaa.. Sött av dina föräldrar tycker jag
Huuuga för en natt.. *gråter* Blev jättedålig strax efter mitt sista inlägg här igår.
Var tungen att kasta mig i säng och Fredde fick köra min väninna hem lite senare..
Ska man må illa nu??Är det normalt eller?? Var ju illamående ngn kväll tidigare oxo.. Mådde så illa att det var nära att jag spydde.... Sen har jag snurrat runt med detta illamående hela natten...gissa om jag är slut nu..
Kanske en saga- stämmer nog rätt bra för mig oxo... kvällstid, sött och mat.. men idag har det varit heeela dagen.. *less*
Snuttan- men bläää..stackare där. Som om det inte finns annat att sysselsätta sig med nu...behöva springa å få göra ngt sånt oxo.. Lät inte alls trevligt det där..
OS GULD, OS GULD!!!
usch..tillbaka till soffan å må illa...
sorry att jag inte är så vidare pigg å pratglad idag... tillbaka med mer energi imrn..