BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Tror inte dom gör det, såvida man inte har komplikationer eller ber om det.. Fråga du (har inte hört om det förr iaf..)
Varför skulle dom inte göra det, om du vil...menar jag
Tror inte dom gör det, såvida man inte har komplikationer eller ber om det.. Fråga du (har inte hört om det förr iaf..)
Varför skulle dom inte göra det, om du vil...menar jag
Morotsjos- där ser man!! Inget ont som inte för ngt gott med sig! Blev ett överraskande köp det där
Majja- skönt att allt verkar bra. Nää, den 3e mars ska du nog inte på ngt besök. Allt är redan klart då å du snusar bebis *bestämmer* Vill oxo ha den där mensvärken som alla urrar om... *letar*
Vet inte om jag har sagt det *knackar skalle igen* men nu har jag satt i en bild på vaggan. Åsså bilder på magen från igår. Som man säger på norsk; har du lust så har du lov... (finns en fortsättning oxo,men inte i detta sammanhang)
selmas- skule jag oxo ha gjort om jag vore dig.. Hoppas nu att detta är på riktigt!! Gör vad som helst, men vila inte nu!! Kör hårt!!!
Lajban- tycker att det är lite orättvis mot dig alltså.. Men jag skulle kanske oxo ringa in på förlossningen.. ska det vara så där??
Kanske en saga- han gjorde det igen, Fredde alltså. Kröp tätt intill å myste..jag fick panik efter ett tag å började skruva på mig.. Sött va?
hild- d ska se att du inte behöver orora dig!! Svullnat upp har jag oxo gjort!! Rejält, för nu kommenterar ALLA det.. Nästan på gränsen till irriterande faktiskt!! JA, jag är gravid!!! JA, det är nära nu!!
Stressa inte upp dig bara, inget blir bättre då. men jag kan förstå att man nästan skulle leta efter den där huvudvärken
Men va??!! Nu händer d grejer.. Varit å handlat å vad ser jag!! Heja Selmas!!!! *vrålar* Lycka till!!!
hild- ja, usch dessa mammakläder..jag kräks snart!! Inget sitter som det ska längre.. Blä å tvä
Föll i tårar här lite tidigare..Fredde fick trösta en alldeles liten Linda.. Insett att jag tydligen har vänner som inte alls är mina vänner.. Som pga av avundsjuka snackat en massa piss om mitt å Freddes förhållande.. Jag blir så ledsen för att jag har varit så naiv å blåögd..*snyftar*
Men numera är de inga vänner av mig. Avstånd, tack!!
Har lite svårt att hantera just den biten numera. Har faktiskt fullt upp med att hålla ordning på mig själv å magen, en kommande förlossning och ett blivande föräldraskap.. Usch, jag är sååå besviken..
Ville bara bubbla ur mig...
Många nu..låt se..
Måste ju vara 5-6 st som droppat av här de senate dagarna.. Var är Malinz81??!!
Den där listan kommer vara lång å full med bebisar
Mina begär har verkligen skiftat från vecka till vecka..
Men multivitamindryck och ett onödigt stort intag av smör (ja, jag vet.. ) har hängt med hela tiden..
Annars är det inte ngt speciellt. Lite för stort sockerbehov i det sista dock..
Nu sitter jag å pressar godis vid datorn, med ett vakande öga på tvn. Äsch..nu blev det mål för canada 3min 15 sek..
HUR ska detta sluta????
Tvättar och ska snart börja baka muffins!! Tips från snuttgurkan blev ingen omplantering av blommor idag, men jag var till FK, axxette!
Jag grät en skvätt ist för att bry mig om våra stackars blommor.. men Fredde städade, så det slipper jag bry mig om, skönt!!
vilket zappande det kommer att bli kl 9, prison break och hockey..*svettas*
Jippiii..fler bebisar!! Grattis Selmas (en gång till..var nyss in på din sida)!!
Har hört att man kan ta till gråten rätt häftigt efter förlossningen , kan inte påstå att jag ser fram mot det.. Men det är väl lika naturligt som att föda barn, skulle jag tro
Snuttan- du ska se att det kommer att ordna sig..Lyssna på tjejerna som varit med förr
Fick besök av polisen i natt. Inte så spännande som det låter, det var Fredde å hans kollega som var i stan och ville ha nattfika
Hade dessutom en OTROLIG smärta i ljumsken!! *aaahhh* kunde banne mig inte gå!! Drog benet efter mig Men några timmars vila så är det över..
Har för övrigt bakat muffins här på morgonsidan. Marmorerade muffins med choklad bitar i... *tandvattnet rinner*
Fredde har inte kommit hem ännu, tror det hände ngt allvarligt i natt, så han dröjer nog.. Men då fick jag tid att stöka i köket utan att vara orolig för att väcka honom iaf
BF idag.. Ingen Rolle.. Inte ens en värk i natt.. *tjuter*
Psst axxette- jag tog huskuren mot svamp åsså pevarylen. Nu ska vi se om det blir ngn ordning på eländet
axxette- Fredde har jobbat som polis sedan i Juni. Först som aspirant ett halv år. Jo, det måste jag säga att jag blir, nervös..
Han jobbar i en stad utanför Härnösand, 4 mil bort, så det blir till att pendla. Just den biten tycker jag inte om, inte nu på vintern iaf.. all denna snö som har kommit, å blåhalka..inte kul å veta att sitt hjärta sitter i en bil på väg hem mitt i natten
Ibland meddelar han mig via sms om det är ngt stort på G, så jag vet att han kan bli sen.. å så blev det i natt.. Skulle ngt hända honom så kommer det ett ganska snabbt besked till mig.
Men visst, det är ett väldigt utsatt yrke idagens samhälle...folk är ta mig f*n inte klok där ute
Verkar nästan som om d är på G för dig oxo... *hoppas*
Kommer bli ensam kvar här m lilla Rolle i magen..