BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Go'morron tjejer!
Vaknade inatt å var HELT förvirrad! Skrek Freddes namn rakt ut 2-3 ggr. Sen greppade jag mobiltelefonen och ringde. Minns knappt vad jag sa, men anar att jag fick panik över att vara ensam..
Kom på vid 8 imorse att jag ska till min underbara *NOT* BM idag Jag som trodde att jag skulle få slippa se det där trynet igen..*spottar å svär*
Lajban- ÄNTLIGEN! Nu verkar det ju faktiskt som om att det drar igång för dig. Och gör det inte det, såå tycker jag att du ska kontakt BM eller förlossningen. Tycker det verkar konstigt att det kan hålla på så där fram å tillbaka Jag ska tänka positiva tankar å sända dem till dig idag
axxette- Ska oxo baka idag. Kladdmuffins! Fått pippi på detta igen, det är nog Snuttgurkas fel Åsså håller jag med dig om din tanke med vattenavgång!! Ett väldigt säkert tecken!! jag börjar nästan bli nojjig att jag inte ska veta OM det är dags.. HUR??!!
cast77- anledningen till att jag kanske har mer ork än dig just nu, är ju just det att jag fått vilat mig en längre period..du har ju jobbat Å första tiden borta från jobbet, är klart den tuffaste..sen när slappna-av-musklerna satt in så går det fin fint!! Visst har du Bf imrn??? *kollar listan*