Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Go'morron tjejer!

Vaknade inatt å var HELT förvirrad! Skrek Freddes namn rakt ut 2-3 ggr. Sen greppade jag mobiltelefonen och ringde. Minns knappt vad jag sa, men anar att jag fick panik över att vara ensam..
    Kom på vid 8 imorse att jag ska till min underbara *NOT* BM idag Jag som trodde att jag skulle få slippa se det där trynet igen..*spottar å svär*

Lajban- ÄNTLIGEN! Nu verkar det ju faktiskt som om att det drar igång för dig. Och gör det inte det, såå tycker jag att du ska kontakt BM eller förlossningen. Tycker det verkar konstigt att det kan hålla på så där fram å tillbaka Jag ska tänka positiva tankar å sända dem till dig idag

axxette- Ska oxo baka idag. Kladdmuffins! Fått pippi på detta igen, det är nog Snuttgurkas fel Åsså håller jag med dig om din tanke med vattenavgång!! Ett väldigt säkert tecken!! jag börjar nästan bli nojjig att jag inte ska veta OM det är dags.. HUR??!!

cast77- anledningen till att jag kanske har mer ork än dig just nu, är ju just det att jag fått vilat mig en längre period..du har ju jobbat Å första tiden borta från jobbet, är klart den tuffaste..sen när slappna-av-musklerna satt in så går det fin fint!! Visst har du Bf imrn??? *kollar listan*

• Linda å Fredde
    Nu har Linda å Fredde skaffat PLUS!! Åh så kul!!

Lägger om bilder å håller på! Skrattande
    Tack Snuttgurka för ina tips å erfarenheter och jaaaa dom är beroendeframkallande!!!
    Du kommer inte att ångra dig morotsjos!!
  • Linda å Fredde

Snuttgurka- om resultatet blir bra, ge mig gärna receptet *ber snällt*  Kyss

hild- min BM är hemsk. Hade det inte varit för FL å vänner som varit gravid, skulle jag inte ens veta om att hon kan registrera barnets hjärtljud.. Ingen info om ngt.. Förvånad 
    Sen blir jag alltid deppad efter att jag varit där, ska undvika det idag.. Bara positiva tankar.. skulle ju skicka en bunt till Lajban oxo

Tokmaja- *morr* Det värsta som finns är ju hög volym på morgonen, speciellt om inte sambon vaknar av det Förvånad Då ligger man där å känner ilskan ta fart i kroppen...
    Har ni hundarna på dagis? Coolt, bor ni i en större stad då, för här uppe finns det knappast ngn..?! Hur många och vad är det för ras/raser? *nyfiken*

• Linda å Fredde

Tokmaja- kikade in å lämnade spår
    Snuttgurka- det tackar man för, ska strax trippa in gott med kaksmet/deg Räcka ut tungan

snöfall- kan trösta dig med att jag oxo blir förbannad å spottar +svär över bebisen i magen... Klart man får dåligt samvete, men ibland kan jag inte kontrollera mig helt enkelt.. Oskyldig
    Sover ensam då Fredde jobbar natt..å många nätter blir det!! har varit lite nojjig men Fredde har en lugn inverkan på mig, så jag vet att det kommer att ordna sig *hoppas*
    Håller med dig ang FL, skönt att få släppa fram allt till personer som är i samma sits..

Hängmage å hängbröst..ja, hur ska det gå? Dessutom har jag vackra blåa ben av åderbråck Gråter men det är ju bara att inse, vissa saker kommer aldrig bli sig likt igen. Och ju äldre man är, desto längre till målet.. Men jag anser nog att det är värt varje liten skavank. Blir man inte vackrare med åren??? Flört 

hild- vi tycker inte om sånna där BM!! *klubbar* Dom har ett jobb att sköta, precis som jag.. Å ska banne mig se till att göra det oxo!! Skulle MER ÄN GÄRNA vilja ha Lajbans hokus-pokus- BM, hon verkar bra!

fruL- har läst lite om graviditetsyoga. Andningen och så, men jag somnar varje gång jag slår upp denna bok Förvånad Förstår inte! Har läst om förlossning oxo, men nu har jag bestämt mig för att jag tar det när det kommer. Blir nästan mer nervös ju mer jag läser.. Säkert för att jag vet att det är nära nu..

• Linda å Fredde

*viftar* Här är jag!! Skrattande
    Varit hos BM som sagt. Och som vanligt är allt på topp.. bra blodtryck, HP, hjärtljud låg på 155, fortfarande högt alltså. Fixerad!! JIPPIIII!!! Skrattande
    Fick en ny tid den 3/3.. skulle inte tro det va??!! Vägrar!!

Varit å besökt ett vännepar med semlor i "handväskan". MUMS!!
    Sen hem, laga mat och så var jag tvungen att baka dessa chokladmuffins..ååhh.. Jisses, vad gott Räcka ut tungan

Smilyes kommer pga av att jag skaffat PLUS. Roligt!!
    Snuttgurka- du måste uppgradera på http://beta.familjeliv.se och sen måste du gå på medlemsinställningar och kolla över vad ANDRA får se i ditt krypin. Måste liksom överföra dem..annars kommer vi bara till din press.. Hojta till vid problem, så ska jag försäka hjälpa dig Skrattande

Lajban- Jättebra att du ringde!! Visst är det lite konstigt det där, att man är orolig för att bli nonchalerad eller idiotförklarad!! Men det är vå fulla rätt.. Hoppas verkligen att det sätter igång nu! *håller tummarna* Lycka till Skrattande

har konstiga sammandragningar här.. sitter i över en minut.. blir kallsvettig å får svårt att andas..men ingen smärta.. VATTENAVGÅNG tack!!! *beställer*

• Linda å Fredde

Snuttan- åh fy vad hemskt det där med PKU.. längtar inteeee.. Men gott att höra att det finns mjölk till övers Skrattande Ropar högt om jag skulle få problem framöver Cool

Kanske en saga och axxette- börjar bli LESS på alla som ringer jag oxo.. Vet att dom gör det av omtanke..men jag blir ju påmind om att klockan tickar å inget händer... Låt mig vara!! Värst är min moster, hon är iofs förståndshandikappad och alldeles upp i tok för detta med vår bebis.. men hon ringer 2 ggr om dagen ibland.. Sött, men jag blir LESS!

snöfall- Hoppla! Ordinerad färdknäpp.. jaha, slå på charmen bara Förvånad Var är knappen som får en upphetsad och på humör för ngt sånt NU??!! Fundersam 

• Linda å Fredde

*viskar* Ellynil har fått en bebis!! Skrattande  Finns en länk på hennes sida. Elin & Andreas heter dom lyckliga föräldrarna..

• Linda å Fredde
    Godmorgon solstrålar med stOra magar!! Skrattande

Nu har jag fixat en ny blogg i min dagbok. "En massa konstigheter om allt möjligt". Där kan ALLA som har problem med nya FL få hjälp att uppdatera och fixa sina inställningar..

Snuttgurka- skrivit i din Gb nu Så jag hoppas att d går bra... Annars trippar du in på min sida vettu
    undrar om det ska köra igång för dig nu?? *hoppas* Verkar ju lite skumt det där, så nu håller vi tummarna!! Glad

morotsjos- var oxo vaken vid 4 i morse. Men jag lyckades pressa ner huvudet på kudden igen. Jobbigt när man inte kan soooova Skrikandes Jo.. Jag har ju haft problem m ligamentsmärtor tidigare, men nu har jag ONT i ljumskarna! Släpar å drar benet (höger) efter mig och klarar inte av att lyft benet en dm knappt.. Är DET FOGLOSSNING TRO?? Ömmar å drar ngt hemskt..
    Förstår att du är less nu, ska hytta m fingret igen åt magen din. Nu måste vi hjälpas åt att få igång små trollen Skrattande
  • Linda å Fredde
    Har befarat det där med choklad Förvånad Eller rättare sagt med hela matbiten...
    Får väl ta d lugnt från början då..*suck*
    Har hört om jordgubbar och apelsinjuice oxo????? Stämmer detta tro? Att man ska avstå och nötter... allergiframkallande dessa tre tydligen... ??
  • Linda å Fredde

Pjuuu..skönt att höra morotsjos.. Tar dig på orden. Ska inte göra sån stor grej av det.. Ska givetvis vara lyhörd för vad Rolle reagera över..

hild- hoppas, hoppas Skrattande Vill gärna hålla kontakten i fortsättningen, även om det blir mer sällan. Denna tråd håller sig till den 13 mars iaf...?? Var det så Snuttan?? *minneslucka*  å innan dess har vi nog satt ett nytt namn och plats för en tråd Skrattande

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!