Fick diagnosen Missed abortion idag på UV i v 12:(
Hej alla..
Är så orolig och extremt ledsen idag. Undrar bara om det finns någon annan som varit med om samma som mig.
Jag fick igår kväll en brun flytning och blev såklart jätteorolig. Lite mensvärk från och till men inget mer.
Sov som en stock hela natten och imorse var det fortfarande brunt på pappret när jag kissade:(.
Fick såklart panik och ringde alla gynekologer jag kunde hitta. Fick tillslut en tid 13.30 idag.
Jag och min pojkvän åkte in och jag fick göra ett ul och jag såg att barnmorskan fick en konstig min och tittade på mig och sa "lilla gumman, jag hör tyvärr inga hjärtljud". Fostret hade tydligen slutat växa i v 8+5. Jag var på mitt första ultraljud i v 8+6 och då var tydligen allt Ok!?
Jag skulle varit i v 12 nu:(.
Är helt knäckt och så rädd för vad som kommer hända. Ska tydligen åka in till Sahlgrenska gynakut imorrn bitti och sätta mig sa hon.
Jag har inte börjat blöda nånting men känner att smärtan blir mer och mer påtaglig.
Jag och min pojkvän har sett framemot det här så jävla mycket och planerat hela vårat liv kring detta.
Jag är så känslig och orolig av mig som person och nu kan jag inte sluta gråta. Kan det vara nåt fel på mig? Kan jag inte klara en graviditet eller vad fan är det här?
Tårarna slutar inte rinna och jag är så ledsen. Nästan alla våra vänner visste om detta. Till råga på allt är min pojkvän "känd" också. Det kommer ju tisslas och tasslas som aldrig förr. Inte för att jag bryr mig så mycket om det men det är ju tråkigt när så många vet om det.
Är dock mest rädd för smärtan som väntar.
Jag har ingen aning om vad dom kommer göra imorgon. Kommer man få gå igenom en abort eller vad händer? Var i chock när barnmorskan informerade oss.
Hoppas att någon av er varit med om detta eller har någon slags erfarenhet och kanske orkar hjälpa mig lite på traven.
Känns så hemskt och surrealistiskt allting:(. hur ska man gå vidare?
Är rädd för imorrn och framtiden. Tänk om jag inte kan få barn?
Kram