DaisyD skrev 2011-08-02 20:15:26 följande:
Blir ledsen att höra att ni är så många som råkat ut för det, men tyvärr måste jag säga att det är någon tröst i det också. tror ni förstår vad jag menar. Det känns på nåt sätt lite enklare att veta att det inte är superovanligt.Även om jag är så jävla helvetes ledsen just nu. Tror inte jag känner en enda människa som varit med om det här, iaf inte vad dem berättat.
Jag funderar på att imorgon säga att jag vill att dem gör en skrapning direkt så man slipper smärtorna och den antaligen långa tiden det tar:(.
Och tusen tack för era kloka ord och förhoppningar om att nästa gång kanske det går vägen.
Vill ju så gärna ha ett barn och tiden kan inte vara med perfekt. Jag har någon jag älskar och vill dela mitt liv med och det enda som fattas är en liten bebis.
Det känns väldigt tomt nu.
Det är så mycket man undrar men antar att man kommer få bra svar från läkaren imorgon.
Kan för övrigt informera om att jag börjar få nästan svarta flytningar nu och en ganska påtaglig smärta:(.
Tror inte du får välja att ta piller faktiskt. Jag fick ju som sagt missfall i vecka 15 o då fanns det inget foster ens men jag fick inte välja.
När man gått såpass långt så har ju livmodern och moderkakan o det växt vidare så det blir nog en skrapning tänker jag.
:( Hoppas du hinner in till sjukhuset iallafall innan det händer något hemma...det gör ju ondare än mensvärk.
Usch...tycker det är konstigt att dom i nte gjorde något åt detta när du va där på en gång..inte kul för dig o gå o tänka på detta ju :/
Kram till dig