LizG skrev 2011-12-05 21:36:22 följande:
Nån som har ståbräda till sin donkey? Hur är den? Fungerar den smidigt?
Är det nån som hört något om att de ska släppa en ny ståbräda just till donkeyn?? Har pratat med personal på John Lewis i London och enligt dem så var den en ny på g men hon visste inte när.
Jag har! Det funkar jättebra, använder den varje dag och det är hur smidigt som helst eftersom att den sitter lite till höger så kan man gå rak bakom vagnen ändå. Här har jag lite bilder på det:
blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/2011/11/27/bugaboo-donkey-med-stabrada/
Inte hört något om en särskild ståbräda för Donkeyn, men jag tycker det funkar superbra med adaptern. Jag har även en Bee+ så jag flyttar bara ståbrädan mellan den och Donkeyn.
Syster Norr skrev 2011-12-05 21:41:22 följande:
Vilka vagnar tänkte du på som är mindre och smidigare än donkey? Är väldigt sugen på att investera i donkeyn just för att den blir så liten ihopfälld samt att den har bra vinter/terränghjul.
Det finns ju många vagnar som är mindre än en Donkey Mono rent generellt, men vill man ha en vändbar vagn med svängbara lufthjul, och som således klarar snö och terräng, ja då är ju Donkeyn bäst.