emkalo skrev 2011-12-02 21:07:55 följande:
Hallå på er, Ville bara berätta att jag beställde vagnen i måndags (ca 14-tiden) från pramworld o de försökte leverera igår!!! Vi var ju inte hemma så jag får hämta ut den i vårt centrum! Tyvärr hann jag i te idag o de har stängt lördag o ssöndag så det blir till på måndag att fixa då!! Men galet snabb leverans! Spännande men jag hade velat leka m den i helgen
Ja det är otroligt hur snabbt och enkelt det faktiskt är att beställa från England! Hoppas du kommer gilla den!
sthlm84 skrev 2011-12-02 22:21:17 följande:
Hej jag har idag köpt en Donkey svart mono.
Förut hade jag en icandy peach och var supernöjd, nackdelen är dock hjulen och i vinter vill jag kunna rulla vagnen utan att fastna i snömodd som förra året så det blev en donkey. Funktionellt tycker jag att de är lika smarta, dock vinner donkey på alla utrymmen. Älskar att man kan vika ner regnskyddet och ha det i nätfacket i 10kgs korgen.
jag funderar på att köpa en organizer men hört av bekanta att den är onödig. vad tycker ni?
Jag håller på att sy en sufflett och tycker att det är himla svårt. hur vet man om man klipper rätt?
tacksam för svar :)
Jag har en organizer, tycker den är rätt bra faktiskt. Men jag fick den gratis, skulle nog inte köpt den för frullpris faktiskt. Och bästa sättet att sy en sufflett är att måtta utanpå, testklippar, prova, justera osv. Gör inte direkt i det tyg du vill använda, ta ngt billigare istället.