Mizz Turko skrev 2011-10-08 21:29:15 följande:
Hej,
har precis hittat hit till tråden - efter att ha blivit störtkär i Bugaboo Donkey.
Men är den verkligen så bra??? Är det lätt att justera från singel till dubbelvagn?
Positivt? Negativt?
En sak som jag dock "irriterar" mig på Donkey´n är den där lilla "lådan/varukorgen" som sitter bredvid, är det för mina ögon den ser bara konstig ut eller "glömmer" man bort den när man väl har v agnen? Kan man annars ta bort den?
Finns det någon utländsk hemsida man kan köpa från, de svenska företagen är ju hutlösa lite när det gäller Bugaboo tyvärr?
Hej! Läs bakåt i tråden så kommer du hitta mångas åsikter om den och även tips på ställen utomlands att köpa den från. Många här inne har beställt den från WH Watts i England t.ex.
Varukorgen vid sidan om är toppen. Jag tyckte också den var ful första gången jag såg vagnen men nu älskar jag den, kan ju typ ta med mig hela hemmet när jag ska ut. ;) Ja du kan köra vagnen utan den, men DET ser konstigt ut, tycker iaf jag.
Ja det är lätt att justera från mono till duo, själva mekanismen iaf på min vagn var lite seg i början men det har blivit smidigare för var gång. Jag är väldigt nöjd med min Donkey.