Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Bugaboo Donkey

CamillaSohlberg skrev 2013-09-21 22:44:01 följande:
    Okej va bra för ett tag verkade det som att väääldigt många klagade. Och tittar man på blocket finns det hur många som hällst men antar att det är för att som inte behöver vagnen helt enkelt. Kul att se att så många är nöjda med den. Jag ska åka in och titta på en helt klart. :) får jag ställa en fråga till hur långa är era barn som sitter i vagnen? :) tänkte så inte den äldsta växer ur den på längden för fort :)
    När jag sålde den var äldsta drygt 4 år och strax över en meter lång. Hon hade lätt kunnat åka ett tag till.
  • Luella
    mamalolo skrev 2013-09-30 12:39:29 följande:

Ja, tänkte göra det. Men är inte handtaget en del av chassit? Så om jag reklamerar det så får jag även ett nytt handtag?

Älskar Donkeyn trots vissa problem...

Jag är lite osäker faktiskt, jag har fått för mig att dom kan byta bara handtaget (den delen man drar upp)
  • Luella
    mamalolo skrev 2013-09-30 12:46:23 följande:
    Förresten - hur gör man om man köpt sin vagn via Pramworld? Reklamerar man till dem? Eller direkt till Bugaboo? Hur har ni andra gjort?
    Man reklamerar till de man köpt vagnen av. Blir det mycket krångel och problem, kontakta Bugaboo.
  • Luella
    OpheliaMR skrev 2013-10-05 09:12:42 följande:
    Hur vinterbonar ni liggdelen? Åkpåse? Eller filtar? Vilken åkpåse i sånt fall? Bugaboos egna? Massor av frågor men det kommer bli kallt snart och jag har ingen aning hur jag ska göra.
    Jag hade fårskinn och åkpåse från Elodie Details. Sen hade jag en liten ullfilt i åkpåsen och på bebisen hade jag vanliga kläder och overall i ullfrotte. Mössa, vantar och tossor också.
  • Luella

Annacec: Min vagn knarrade mest i duoläge. Jag tror att det mest hade med duoläget att göra än antal barn i vagnen. Hur du reklammerar beror på var du köpte den. Jag köpte i en affär i Sverige så jag rullade bara in den där och reklammerade. Jag fick behålla gammla chassit.

• Luella
    Tres skrev 2013-10-22 22:27:58 följande:
    Jag ska reklamera knarr =P  Men hur formulerar man sig på engelska? Man är ju värdelös på sånt =P
    squik kanske?
  • Luella
    Lakrids skrev 2013-10-23 23:03:33 följande:
    Knarrar = creaks
    Ja, det är bättre än mitt förslag
  • Luella
    annacec skrev 2013-10-24 22:52:30 följande:
    Men hur filmar man knarret bäst? Tips mottages otroligt tacksamt. Känns bara klump i magen och jättejobbigt. Hur lång måste filmen vara? Jag vet liksom inte var ljuskällan är heller.... Urk.
    Är ljuskännan samma sak som ljudkällan? Försök att hålla mobilen eller det du filmar med nära de delar på chssit som är utdraget i duo. Jag fick för mig att det var där det lät mest.
  • Luella
    Aprilmamma14 skrev 2013-10-27 10:16:24 följande:
    Är det någon som bor uppåt i Sverige och kör vagnen i mycket snö? Hur upplever ni att dem svängbara framhjulen fungerar vintertid, fastar det mycket snö i fästena? 
    Jag bor förvisso i Stockholm men förr förra vintern var inte så rolig här. Massor av snö och dessutom så verkade snöröjjarna tycka att min gata hade prio sist så det var ganska många dagar jag tryckte upp vagnen i lättuppförsbacke i djup snö. Jag upplevde att det gick under omständigheterna bra. Jag behövde aldrig låsa hjulen och visst fastande det lite snö men det var inget som påverkade köregenskaperna negativt. Men innan jag gick in sparkade jag på hjulen lite för att få bort snön som fastnad vid ekrarna för att det inte skulle smälta innomhus.
  • Luella
    emsapemsa skrev 2013-11-07 14:49:10 följande:

Jag var ute efter en vanlig Buffalo-sufflett, men om man måste byta ramen också så köper jag nog en breezy till Donkeyn istället :) Tack för era svar! Gravidhjätna här också.. ;)
    Breezyn är fantastisk
Svar på tråden Bugaboo Donkey