Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Bugaboo Donkey

kela81 skrev 2012-11-27 16:18:54 följande:

Ja,.får nog bli så om hon är för lång. Känns inte som om det finns så många andra vagnar heller som passar långa barn så...dessutom inga med donkeyns fördelar
    Om man måste ta bort sufletten kan man kanske ha en sån här:
    barnvagnsblogg.blogspot.se/2012/11/jag-vann-en-pookie-poncho.html

eller sån här:

Verkar ju supermysigt

• Luella
    JessiWill skrev 2012-12-13 21:18:26 följande:
    Luella: bygeln på vagnen
    Tack! Ok, jag fick för mig att det var chassit på ngt vis. Jag får väl titta på chassinumret.
  • Luella
    JessiWill skrev 2012-12-13 21:18:26 följande:
    Luella: bygeln på vagnen
    Luella skrev 2012-12-13 21:40:14 följande:
    Tack! Ok, jag fick för mig att det var chassit på ngt vis. Jag får väl titta på chassinumret.

Så klart att min vagn var en av dom. Men det är iofs lite bra för då slipper jag dom där små tuggmärkena som min son satt dit.
  • Luella

Jose, kolla chassinumret. Bugaboo har skrivit vilka serier det gäller på sin sida.

• Luella
    Yoline skrev 2012-12-30 22:06:21 följande:
    Väntar mitt andra barn i maj och storasyster blir då 18 månader. Är såå sugen på en donkey men har några funderingar. Har inte haft äran att klämma på en i verkligheten. När bebisen blir så stor att man byter till sittdel, hur blir sovställningen i en ergosits? Är det någon skillnad på en svenskköpt donkey och en från tex Holland?
    Det där med sovställningen beror nog lite på barnet. Mina båda barn tycker nog att det är lite knöligt eftersom dom gärna skruvar på sig och min dotter sov på sidan i sin Brio Go. Men andra barn gillar det. Jag tänker byta ut Donkeyn så fort det bara går just pga av ergositsarna.
  • Luella

Jag tycker att man reklamerar tills man får ett chassi som inte knarrar. Skandal att även nya chassin knarrar!

• Luella
    sommar2010 skrev 2013-01-25 12:35:25 följande:
    Är det någon som haft sin donkey länge och som har en som inte gnisslar o låter? Fick mitt nya chassi idag men vågar knappt gå ut o prova.. :0)
    Mitt gnisslar inte längre. Jag fick ett nytt som är helt ok faktiskt. Tyst som en mus. Däremot vobblade hjulen nått fruktansvärt så det fick jag reklamera två gånger och nu har jag äntligen en vagn utan fel.
Svar på tråden Bugaboo Donkey