Syjunta för gravida!
Någon som pimpat upp Ikeas barnfåtölj poäng? Köpte en begagnad idag som ser jättetrist ut, tänkte om man kanske kan färga tyget?
Någon som pimpat upp Ikeas barnfåtölj poäng? Köpte en begagnad idag som ser jättetrist ut, tänkte om man kanske kan färga tyget?
Smart att ha den som fyllning! Fick för mig att det skulle bli sladdrigt om man bara sydde som ett överdrag. Man kanske kan sy fast den ändå i dynan..
Jo stommen ska målas, men den måste slipas först
Det är nog den här också.. Men fortfarande smutsig.. :/
Jag är ju verkligen nybörjare, så kan någon titta på det här mönstret och berätta hur man gör? hur får man fast armar och ben? syr man dom separat och syr ihop för hand? skulle verkligen behöva en beskrivning for dummies Det är alltså en nalle..
Nej hittade bara den här bilden tyvärr.. Men om man syr rörligt, syr man ihop hela kroppen och hela armen var för sig då? Och sen syr ihop för hand?
Jag vet att jag frågade förut och fick massa bra svar, men nu hittar jag inte tillbaka..
Poäng-barn-fåtöljen? Nu är den ommålad men jag måste göra något åt dynan.. Om man bara lägger ett tyg över och syr en raksöm i alla tidigare sömmar, blir det jättefult då? Jag är ju verkligen.. Värdelös på att sy..
.. Så att sy en ny dyna är nog alldeles för avancerat skulle det stå också. Jäkla app!
Tänkte så först, men känns som den blir så säckig då? Ja snälla, kom och visa! Har ingen i min bekantskap som kan sy och jag är helt lost! Jag som var bäst i syslöjden i sexan fixar inte ens ett par bebisbyxor med resår längre!
Äsch, jag struntar i det. Det får vara en smutsig dyna. Det är liksom inte ens lönt att försöka. Så dålig är jag. Kommer bara bryta ihop. Men tack ändå..
Fin klänning! Är det i stumt tyg eller trikå? Och vad har du i hals och armhålen? Bara vikt in och sytt eller typ kantband? :)
Okej, tack! :)