• trz

Syjunta för gravida!

Tack :)

• trz

Och jag är helkär i hättan till vänster!! Vilken storlek är det tro?

• trz

Åh vad synd! Min tjej är 10 månader nu så det blir nog lite litet då :( annars är det bara att hojta om du vill att jag ska mäta henne så du kan göra större var bor du?

• trz

Åh vad söta Trolltoka!
    Jag önska verkligen jag var bättre på att sy. Kan verkligen inte. Förstår mig inte på mönster eller dess beskrivningar och har ingen att fråga. Dessa ljuvliga byxor tillexempel? Hur syr man mudden i midjan och i fötterna? Finns det typ färdigt att köpa?

• trz

Någon som har tips på vad man kan sy i stumt tyg? Alltså typ lakanstyg? Har en himla massa sådant hemma.. Dock inte så mycket annat.. Lite resår går att skrapa fram och kanske en knapp eller två men sen är det kört och så ska det vara enkelt också

• trz

Muddbyxor låter trevligt, men det lär man ju ha mudd till det är en bra bit till närmsta syaffär så det blir svårt..

• trz

Tack vilken bra! Vart kan man hitta billiga muddar online?

• trz

En till dum fråga när jag ändå är igång.. Jag har två typer av resår, en är typ en centimeter bred och den andra en decimeter. På den breda som jag då tänkte ha i midjan är den som en liten tygkant i ena sidan av resåren, om ni förstår hur jag menar? En liten volang typ.. Vad gör man med den? Eller är det bättre att ha centimetersresåren i midjan också kanske?

• trz

Nä nu ger jag upp byxförsöken och ställer undan maskinen. måste nog inse att det inte går. Försökte mig på ett par vanliga enkla med resårband i kanal i midja och ben men har nu misslyckats med fyra par. I give up.

Svar på tråden Syjunta för gravida!