Syjunta för gravida!
Igår påbörjade jag att sy en vimpel, och blir klar strax.. (bild kommer ikväll!)
Någon som har tips på mer saker man kan göra till barnrummet som är enkelt? Har gett upp barnkläder, det går inte..
Igår påbörjade jag att sy en vimpel, och blir klar strax.. (bild kommer ikväll!)
Någon som har tips på mer saker man kan göra till barnrummet som är enkelt? Har gett upp barnkläder, det går inte..
Vad är det längst ner på dom sista byxorna? Dom rosa alltså? Resår eller mudd? :)
Gussilago : du kan ju lägga upp bilder från telefonen på en blogg/bilddagboken eller något annat och länka? :)
Idag började jag fläta en matta till dottern blivande rum. Någon som gjort det?
Ska bli!
Men jag måste komma en bit först så man ser något - skulle det stå innan jag kom åt skickaknappen
Hur svårt är det att sticka en fläta? Tror det heter så.. Om man googlar på bilder och skriver sticka fläta kommer det upp andra bilden vad jag menar..
Jag kan egentligen inte sticka alls.. Kan inte börja och göra maskor eller någonting. Det enda jag kan är att fortsätta och göra det där vanliga enkla? Igenom tråd över och ut igen.. Någon som fattar?
Nu vill jag ha en filt/pläd i något mysigt garn med en stor sån fläta på.. Har hittat en sådan på en hemsida men är inte beredd att betala 1300 för en filt. . Tänkte om någon här kanske har något tips?
Delapitated: tack! Ska kolla in den! :)
FVA: jag får nog ge upp.. Kan inte ens räta/aviga och att sticka har aldrig vart min grej, det hår för långsamt :( får drömma vidare om min pläd och leta reda på någon som kan tänka sig att sticka en åt mig för en slant.
Jag har nog inte tålamod till att lära mig :/ men hojta om du har lite för mycket tid över och har lust att sticka pläden åt mig