• trz

Syjunta för gravida!

Aargh, hela inlägget kom inte med!
    - jag vill ju inte sprätta upp nuvarande klädsel om jag misslyckas. Och några avancerade grejer vågar jag mig inte på.. Hjälp?

• trz

Jag vet egentligen att du har rätt, men jag tror jag lever i förnekelse ett tag till och hoppas någon kommer på en riktig superplan

• trz

Det är ju ett alternativ, fast jag vill ha hela vagnen i ett annat tyg..

• trz

Nä nu måste jag nog vända mig till er experter igen. Kommer få en symaskin om ett par veckor (som jag har längtat!) men det finns ju så mycket fint man "behöver" till. Vad föreslår ni att jag införskaffar till en början? Har inte världens bästa ekonomi så tyvärr kan man ju inte köpa allt man hittar :/

• trz

Har bestämt mig att jag ska ge mig på att sy ny klädsel till vagnen, men vilket typ av tyg ska man ha? Vilket matrial och vad heter det man söker på om man köper på nätet? :)

• trz

Tack för ditt svar Kaffepaus! Har också funderat på det där med impregnering(?) men jag tänkte att jag skippar att sy ny sufflett utan färgar den istället, men syr resten, behöver man verkligen impregnering då? Man har ju ändå regnskydd när det regnar tänkte jag..
    Tänkte om man kanske till och med kunde sy i typ IKEAs tyg, det är väl ett ganska tjockt tyg?
    Det får ju liksom inte vara för krångligt tyg att sy i heller då mina sykunskaper inte är dom allra bästa..

• trz

Ikea har ju något som heter vävplast, kan det vara något?

Svar på tråden Syjunta för gravida!