Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Åh vad kul att se era face! :D
Åh vad kul att se era face! :D
Jag fick en liten idé! :) kan vi inte länka allas bloggar i ts? :)
Funkar min adress när hela länken inte är blå?
Jag tycker vi kan stoppa länkarna i ts ja, det är ju ändå vi här som vill ha dom :)
Stugfrugan: vad snygg du är å vilken himla söt unge du har!!!! :D vet ni könet på den i magen? Stor o fin mage iaf! :)
Nu andra är också jättesnygga!!så kul att se vilka ni är! :)
Min bebbe sparkar också strax under revbenen så det är obekvämt att sitta o luta sig framåt, för det känns som om man hänger upp revbenen på bebisen då så dom trycks ut... :S
Måste få berätta dagens:
Vi hälsade på mamma å pappa. Pappa sitter o kikar på mig, och säger efter en stund: "Är det normalt att vara så där tjock i sjätte månaden?" Haha! Jag höll på att dö :P Inte lätt att bli morfar för första gången e ;)
Vi tänkte försöka ta lite finare magbilder nu vid jul, lovar att lägga upp dom här sen :)
Hehe! Samma här!! Får frågan om tvillingar var å varannan dag!! Men jag tycker inte att jag är såå stor?! Å nu när vi var in på fl för den ville komma ut, så var det inte bara en som påpekade att vi kanske bara räknat fel å att vi är i v 40 snart! :S Hmm...
Jag tycker inte jag är nå annorlunda stor motför många av er :P
Jag känner inte heller att jag bryr mig nåt om magen faktiskt, jag vet ju varför den finns där ;) Sen accepterar jag att jag sväller i resten av kroppen, för jag vet att det går att träna bort sen iaf :)
Imagine: superfina bilder!! :) har ni studio hemma, eller har du nå tips på hur man kan ta fina bilder hemma? Lägenheten ser ut som ett kaos å vi har bara en vit vägg, men där är golvet fulgult istället :/ vi tänkte fota lite finare bilder på jul, men svårt utan bra bakgrund ju :P
Kul med alla ni "nya" som skriver! :D
perfectman: ja det har du rätt i! :) undrar om det är ett fönster bakom lakanet? För rätt effekt :)
Bitter Sweet: wow vad det har hänt grejer nu de senaste veckorna! :) men man kan ju undra var dom 9 kg har hamnat! :P