• Chetti

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

ThereseX82 skrev 2012-01-28 12:03:10 följande:
    Chetti och vem det var. :) Det där att det trycker neråt kan vara att muskulaturen är lite slapp. Min bm rekommenderade mig att göra knipövningar och det har blivit mycket bättre. Det kändes som att bebisen skulle trilla ut ungefär.. :)

Du, jag kände det på mig också. Och jag har gjort knipövningar både igår och idag och det känns bättre. Det är ju mitt tredje barn och säkerligen är mina muskler lite slappa nu.

Ska fortsätta göra dessa knipövningar.

Min mamma fick ju framfall men det var i och för sig efter 9 vaginala födslar. Fick opereras och är bra idag.   
    blääääääääääää
  • Chetti

Nej, nu är det dags för mig och min son att ha vår mamma-son dag. Vi ska shoppa lite saker som han behöver, leka på lekland och äta mat ute. En massa mys. Skrattande

Ha en trevlig dag allihopa 

blääääääääääää
  • Chetti
    Nikis skrev 2012-01-29 08:30:31 följande:
    Idag är ikea planerat. ska köpa saker till bebis. Så kul att vakna upp med ont i öronen och halsfluss på g. Jag vill inte!!!! :( Loke har vart sjuk sen i tisdags och sambon blev sjuk igår och han är ju verkligen ynklig. Fan va less jag va på han inatt när han skulle låta extra känslig och låtsas ha lite feber oxå.. min sömn blev inte bra. värre att ta hand om sambon när han är sjuk än om sonen.. -.-

Kul med Ikea, ska ta en tur dit nästa helg.

Tråkigt att du är på väg att bli sjuk Rynkar på näsan Hoppas det bara drar över snabbt.

blääääääääääää
  • Chetti
    Nippertippan skrev 2012-01-29 09:46:03 följande:
    Lär inte få komma hem inom det närmsta iaf. Blodtrycket har stigit och likaså proteinet plus att jag känner mig sämre idag. Skitbra morgon...

Vad tråkigt Rynkar på näsan

Kram {#emotions_dlg.flower} 
    blääääääääääää
  • Chetti

Jag saknar att kunna andas, börja träna, börja gå ner i vikt.

Tyvärr lär jag ju använda mammabyxor tills jag gått ner så mycket att jag kommer i mina normala byxor. Sedan blir det shopping på Nacka forum där jag fått presentkort av min man i julklapp Skrattande

Sömnen är dålig nu och lär inte bli bättre när lillebror är här. Båda våra barn är sängvätare och kommer till oss varje natt. Jag får flytta in i ett eget rum antar jag för att kunna amma/samsova med bebis. Nej, på något sätt ska det bli skönt när de är tonåringar och sover länge och i sina egna sängar Solig

Nu ska vi strax åka och titta på barnvagn. Hittade några på Blocket och en av de verkar mycket intressant och är precis en sådan jag vill ha. Emmaljunga Duo. Om den är bra vilket jag hoppas så blir det barnvagnsköp idag Baby

Och så ska jag förbi Stadium och köpa den där "skötväskan". Sedan ska jag beställa åkpåsen från nätet och ev. beställa lite fler bebiskläder på nätet. Jag kollade igenom vad vi har hemma som jag fått ärva av släkt och det var en hel del. 8 pyjamasar i 50/56 Solig

Ha en skön söndag allihopa!!            

blääääääääääää
  • Chetti

Det blev barnvagnsköp idag

Bilder finns i bildtråden.

blääääääääääää
  • Chetti
    faceprimer skrev 2012-01-29 17:36:42 följande:
    Är de någon som vet varför man blir illamående/yr numera? Jag kan knappt sitta längre utan att må illa och känna mig jätte yr :/
    Samma här, yr och illamående de senaste dagarna... Jag antar att alla tarmar pressas uppåt nu..
    blääääääääääää
  • Chetti
    qatteriin skrev 2012-01-29 17:20:10 följande:
    Chetti: Snygg vagn, och vilket bra köp säger jag! Grattis!
    Tackar :)
    blääääääääääää
  • Chetti
    Daysis skrev 2012-01-29 17:33:39 följande:
    Grattis till vagnköpet chetti! Var inne och kikade i bildtråden och den såg ju riktigt fin ut! Toppen när man hittar bra saker begagnade, känns ju så skönt med alla pengar man sparar
    Visst är det bra att spara pengar :)
    blääääääääääää
  • Chetti

Hejhej!

Jag försöker hänga med men det går inte bra alls Rynkar på näsan 

Men imorgon jobbar jag min sista arbetsdag och sedan går jag på min välförtjänta graviditetsledighet. Solig
    Då kommer jag har lite mer tid att kolla in här och kanske vara med i diskussionerna.

blääääääääääää
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)